Ono što (ne)ugodno iznenađuje je srce ove limitirane serije. Naime, ispod haube se nalazi 3,0-litarski TDI V6 dizel motor. Osim što je neobično u automobile s predznakom touring stavljati dizel motore, već i ptice na grani cvrkuću o Dieselgateu i lažiranju testova emisije ispušnih plinova dizelskih motora iz Volkswagena, koncernu kojem i Audi pripada.
Bilo kako bilo, A5 DTM pokreće isti motor koji se ugrađuje u A6, A7 i A8 sedane, kao i Q5 i Q7 crossover modele. U ovoj verziji motor proizvodi 245 KS i 580 Nm maksimalnog okretnog momenta, što mu dozvoljava maksimalnu brzinu od 250 km/h. Do stotke mu treba 5,9 sekundi.
Audi A5 DTM ima pogon na sva četiri kotača te S-Tronic mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa.
Sukladno DTM predznaku, čiji logo se nalazi vratima i stražnjem staklu, ova A5-ica je dobila i prigodni sportski izgled, kao i uočljivu Misano crvenu boju. Sportska sjedala su prebačena iz RS modela, presvučena su kožom, baš kao i volan.
Kako se čini, svih 50 primjeraka dostupno je samo u Njemačkoj, i to po cijeni od 74.540 eura.