Oba vozila su sastavni dio opsežnog Hondinog pristupa smanjenju emisija CO2 kroz inovativne proizvode, upravljanje potrošnjom energije i nove tehnologije u proizvodnji energije. Fit EV Concept otkriva neke značajke budućeg električnog vozila Fit EV, čija će prodaja započeti 2012. u Sjedinjenim državama i Japanu.
Druga Hondina novost, platforma za Plug-in hibridno vozilo, otkriva novu generaciju Hondine hibridne tehnologije koja će se na tržištu pojaviti 2012. Fit EV je osmišljen tako da zadovoljava dnevne potrebe prosječnog vozača gradskog automobila. Automobil koristi osnovnu konfiguraciju s pet sjedala kao i model Fit (u Europi poznat kao Jazz). Kada se Fit EV počne proizvoditi, biti će pokretan litij-ionskom baterijom i elektromotorom. Elektromotor je derivat onoga koji se nalazi u modelu FCX Clarity, omogućuje veliku učinkovitost i snagu, a istovremeno je tih kod velikih brzina. Fit EV će imati krajnju brzinu od 144 km/h.
Autonomija će biti otprilike 160 km po jednom punjenju baterija prema standardu US EPA LA4* (112 km kada se primjeni EPA korektivni faktor). Ista se povećava korištenjem inovativnog sustava vožnje s tri načina rada, koji je preuzet s modela CR-Z i to ECON, NORMAL i SPORT. Pored toga, Fit EV će imati i niz interaktivnih sustava za pomoć vozaču da najbolje iskoristi kapacitet baterije. Poseban monitor će upućivati vozača na trenutak kad je dobro isključiti klima uređaj i druge sustave kako bi se smanjilo trošenje baterije.
Kako bi se još više poboljšalo iskustvo posjedovanja električnog vozila, Fit EV će u standardnoj opremi imati sustav koji omogućuje vozaču da bude povezan s vozilom i kada je udaljen od njega, i to preko mobilnog telefona, osobnog računala ili posebnog Hondinog uređaja. Fit EV je zamišljen tako da bude jednostavan i prikladan za punjenje. Punjene baterije traje manje od 12 sati kada se koristi 120-voltna utičnica odnosno manje od 6 sati kada se koristi 240-voltna utičnica.
Pored modela Fit EV Concept, prikazan je i prototip Hondine stanice za punjenje električnih vozila. Za početak punjenja potrebno je mahnuti karticom ispred monitora i zatim spojiti punjač na vozilo. Hondina stanica za punjenje električnih vozila daje sliku buduće infrastrukture za punjenje električnih vozila koja će biti jednostavna i intuitivna za korištenje. Fit EV i novi Plug-in hibrid će se početi prodavati u Sjedinjenim državama i Japanu 2012. godine.
Honda je također prikazala i platformu za Plug-in hibridno vozilo, koja prikazuje sljedeću generaciju Hondine hibridne tehnologije. Na platformi automobila srednje veličine osmišljen je hibrid koji zadovoljava potrebe za čestim a kratkim putovanjima sa samo električnim pogonom, a istovremeno omogućuje duga putovanja. Sustav s dva motora se neprestano prebacuje između tri načina rada kako bi se postigla maksimalna učinkovitost, a to su: električni pogon, kombinirani benzinsko-električni pogon i benzinski pogon. Plug-in hibrid također koristi regenerativno kočenje kako bi se olakšalo punjenje baterija.
Za električni pogon, vozilo koristi litij-ionsku bateriju od 6kWh i elektromotor snage 120 kW. Autonomija je u tom slučaju 16-24 km u gradskoj vožnji, a maksimalna brzina je 100 km/h. Punjenje baterije traje 2 do 2,5 sata na 120-voltnoj utičnici,a 1-1,5 sat na 240-voltnoj utičnici. Vozilo također može biti pogonjeno kombinacijom benzinskog i elektromotora. Vozilo je opremljeno motorom 2.0 i-VTEC s Atkinsonovim ciklusom rada koji je spojen na električni verziju.