Prema saznanjima Autocara, nadolazeća generacija imat će manje pogonskih opcija, ali će u svojoj unutrašnjosti biti daleko tehnološki naprednija od prethodnika od kojeg će biti i veća i lakša, a koristit će MQB-A0 mehaničku platformu. Veći međuosovinski razmak, odnosno dodatni centimetri i duljinu i širinu garancija su većeg prostora u kabini vozila i prtljažnom prostoru u odnosu na petu generaciju koja je na tržištu od 2009. godine. Isti izvor najavljuje dinamičniji vanjski izgled na kojem će se isticati redizajnirana prednja svjetla, nagnutija linija krova i stražnji kraj kojeg bi trebale zahvatiti promjene. U ponudi će se naći s troja i petora vrata, a upitna ostaje njegova cross izvedba, posebice zbog najave nove proizvodne verzije SUV-a T-Cross Breeze s kojim će dijeliti platformu.
Unutrašnjost će 'pokupiti' neke ideje iz nedavno osvježenog Golfa, a opcionalno i neke iz većih automila VW-ove game, pa se mogu očekivati i verzije s digitalnom instrumentalnom pločom, novom generacijom infotainment sustava osjetljivog na dodir, kao i posljednja verzija Park Pilota...
Što se motorizacije tiče, ona će sigurno biti smanjena, a ulazna verzija bit će ona s 3-cilindričnim 1,0-litrenim benzincem u varijantama od 65, 75, 95 i 115 konjskih snaga. U vrhu ponude naći će se nasljednik GTI-ja koji bi trebao biti pogonjen 2,0-litrenim 4-cilindričnim benzinskim motorom s više od 200 KS. Dizelsku ponudu otvara 4-cilindrični 1,6 TDI s 80, 95 i 110 KS. Slabiji motori će biti upareni sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačima, oni jači sa 6-stupanjskim. Opcija će biti i 7-stupanjski sa dvije spojke.