VIŠE OD SPORTSKOG AUTOMOBILA? Opel otkrio dodatne detalje GT konceptnog modela
Jedno je sigurno, dizajn GT concepta nikoga u automoto industriji neće ostaviti ravnodušnim. Već na prvi pogled postaje jasno kako GT Concept nema ručke na vratima, kao ni retrovizore. Sportski duh naglašen je prednjim crvenim gumama, te crvenim linijama na karoseriji. Iako prednji dio neodoljivo podsjeća na Monza konceptni model, GT Concept kao da dolazi iz filma Tron ili Minority Report. U svakom slučaju, izgleda kao da ne spada u ovo doba.
Performanse vas neće toliko iznenaditi. Ustvari, možda i hoće, jer vjerojatno ste očekivali nešto jače od 1,0-litarskog benzinca s tri cilindra koji razvija snagu od 143 KS i uparen je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Sličan motor se nalazi u novoj Corsi.
Iako ne zvuči moćno, GT Concept do stotke stigne za manje od osam sekundi, jer je lakši od 1000 kilograma, dok je maksimalna brzina 215 km/h. No, na kraju krajeva, motor i nije toliko bitan, budući da je ovo prije svega dizajnerska studija koja će pokazati u kojem smjeru ide Opel.
Galerija
Kakav god motor imao, bit će središnje smješten u prednjem dijelu vozila, a ovaj sportski dvosjed je zamišljen s pogonom na zadnje kotače. Vrata će se otvarati pomoću touchpada smještenog unutar crvene linije na karoseriji, a umjesto retrovizora iza kotača su postavljene kamere koje projiciraju sliku u kabini.
Dizajneri su inspiraciju našli u skateboardu kada su kreirali kotače za GT Concept, a crvenom bojom guma su htjeli dati posvetu Opel 500 modelu motocikla iz 1928. godine. Prilikom kreiranja karoserije ugledali su se na Opel Experimental GT model iz 1965.