Modelna godina 2011. za Hyundai i10 donosi prije svega promjene u dizajnu. Novi je prednji dio vozila, u skladu s modelima ix35 i ix20. Odmah se primjećuju novi odbojnici i nova svjetla, a promjene u dizajnu napravljene su i u interijeru. Osvjetljenje novodizajnirane ploče s instrumentima sada je u plavoj boji, a nove su i obloge sjedala. Redizajnirani i10 dostupan je i s nekoliko novih boja karoserije.
Na Hrvatskom tržištu najtraženiji motor u i10 je benzinski četverocilindraš obujma 1.1 litre koji je također poboljšan. Uz EURO 5 norme, sada razvija 69 KS pri 5500 o/min, uz okretni moment od 98 Nm pri 2800 o/min. Krasi ga i skromna prosječna potrošnja od 4,7 l/100 km i ekološka prihvatljivost zbog svega 111 g Co2/km. Bolje su i performanse, maksimalna brzina 156 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h za 12,9 s.
Hyundai i10 i dalje je model s najvećim međuosovinskim razmakom u klasi, te s pet homologiranih mjesta za sjedenje, što nije slučaj kod nekih vozila u A segmentu. Hyundai i10 sa opremom iSmile dostupan je za 65.422 kn i s pet godina trostrukog jamstva.