NOVI PORSCHEOV ADUT: /

Kako ga ne voljeti kad se zove Macan, i to u GTS verziji

Image

Krug je zaokružen, od danas svi mainstream modeli Porsche automobila imaju GTS verziju. Posljednji u nizu je nama omiljen, ne samo zbog imena, Porsche Macan.

28.10.2015.
10:41
VOYO logo

Novi crossover iz Porschea uvelike je temeljen na modelu Macan S, a osim oznake GTS dobio je i nove karoserijske detalje, obnovljenu unutrašnjost, snažniji motor i posebne 20-inčne felge RS Spyder Design.

Kako i priliči GTS verziji, tako je Macan dobio sportska sjedala obložena kombinacijom kože i alcantara, moćan multimedijalni sustav PCM (Porsche Communication Management), a GTS logo je posvuda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Bitna promjene dogodile su se ispod poklopca, gdje se krije srce GTS modela. Istina, Macan GTS koristi isti 3,0-litarski biturbo V6 benzinac kao i njegov mlađi brat Macan S, no u pojačanoj verziji on razvija 365 KS i nudi 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 7-stupanjskog automatskog mjenjača sa dvije spojke (PDK).

Zahvaljujući pojačanom motoru Macan GTS do stotke stiže za 4,8 sekundi, dok mu je maksimalna brzina limitirana na 256 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Pored pojačanog motora, u Porscheu su za Macan GTS pripremili rekalibriran PSM sistem (Poresche Stability Management), a tu su i poboljšane kočnice s crvenim čeljustima ispod kojih su diskovi promjera 360 milimetara (prednji) i 330 milimetara (stražnji).

Uz zračni aktivni ovjes PASM (Porsche Active Suspension Management) vozač može podešavati visinu i krutost amortizera. Ako je ovjes podešen na najnižu moguću opciju, Macan GTS je 10 do 15 milimetara bliže tlu od najsnažnijeg modela Macan Turbo. Početna cijena u Njemačkoj iznosi 73.400 eura, a isporuka prvih modela kreće početkom 2016. godine.

Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo