Novi crossover iz Porschea uvelike je temeljen na modelu Macan S, a osim oznake GTS dobio je i nove karoserijske detalje, obnovljenu unutrašnjost, snažniji motor i posebne 20-inčne felge RS Spyder Design.
Kako i priliči GTS verziji, tako je Macan dobio sportska sjedala obložena kombinacijom kože i alcantara, moćan multimedijalni sustav PCM (Porsche Communication Management), a GTS logo je posvuda.

Bitna promjene dogodile su se ispod poklopca, gdje se krije srce GTS modela. Istina, Macan GTS koristi isti 3,0-litarski biturbo V6 benzinac kao i njegov mlađi brat Macan S, no u pojačanoj verziji on razvija 365 KS i nudi 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 7-stupanjskog automatskog mjenjača sa dvije spojke (PDK).
Zahvaljujući pojačanom motoru Macan GTS do stotke stiže za 4,8 sekundi, dok mu je maksimalna brzina limitirana na 256 km/h.

Pored pojačanog motora, u Porscheu su za Macan GTS pripremili rekalibriran PSM sistem (Poresche Stability Management), a tu su i poboljšane kočnice s crvenim čeljustima ispod kojih su diskovi promjera 360 milimetara (prednji) i 330 milimetara (stražnji).
Uz zračni aktivni ovjes PASM (Porsche Active Suspension Management) vozač može podešavati visinu i krutost amortizera. Ako je ovjes podešen na najnižu moguću opciju, Macan GTS je 10 do 15 milimetara bliže tlu od najsnažnijeg modela Macan Turbo. Početna cijena u Njemačkoj iznosi 73.400 eura, a isporuka prvih modela kreće početkom 2016. godine.
