Dugo su čelnici njemačkog proizvođača razmišljali je li proizvodnja ovog modela uopće dobar potez, a 2015. odobrili su serijsku proizvodnju sportskog modela R8 s električnim pogonom. Nešto više od godine dana kasnije i s prodanih niti stotinu primjeraka jasno je bilo da su u Audiju vukli i bolje poteze pa su se odlučili na brzi rastanak s ovim modelom na struju.
Težine 1780 kilograma i dosega 450 kilometara ovaj milijun eura skup automobil pogonjen je s dva na stražnjem dijelu postavljena električna motora koja razvijaju 462 konjske snage uz maksimalni okretni moment 920 Nm. Brzinu od 0 do 100 km/h razvija za 3,9 sekundi, a maksimalna mu iznosi 250 km/h.
U Audiju nisu htjeli potvrditi brojke prodajnih primjeraka, a otkazivanje proizvodnje glasnogovornica proizvođača Amelia Fine-Morrison objasnila je ovako:
"Ideja je bila da ručno rađeni R8 e-tron, prvi Audijev automobil pogonjen baterijom, bude limitirani proizvodni model koji će se raditi po narudžbi za cijenu od oko milijun eura. S namjerom da odgovorimo rastućim zahtjevima za ponudom automobila pogonjenima baterijama, prebacujemo pažnju na razvoj električnog SUV-a nalik e-tron quattro konceptu prikazanom u Frankfurtu."