Model GranCabrio nastavlja Maseratijevu tradiciju izrade prestižnih kabrioleta, koju započinje još davne 1950, godine s modelom A6G Frua Spyder, te nastavlja dugi niz važnih i nadahnjujućih modela s otvorenim krovom. No, GranCabrio dodaje novo poglavlje. Prvi je Maseratijev kabriolet s četiri sjedala te omogućuje udoban smještaj četiri odrasle osobe.
GranCabrio je Maserati u punom smislu ove marke, od nepogrešivog dizajna (potpisao ga je Pininfarina), kao i prostrane unutrašnjosti, vrhunske izrade detalja virtuoznih majstora ručne izrade, do iznimnih užitaka u vožnji.
Čak se i platneni krov nudi u šest različitih boja. Napravljen je iz izvanredno lakih, visokotehnoloških materijala, koji pomažu što boljim cestovnim karakteristikama. Cijeli krovni sistem teži samo 65 kilograma, a zatvara se u 28 sekundi.
GranCabrio je trenutno kabriolet s najvećim međuosovinskim razmakom (2.942 mm), koji zajedno s optimiziranim podvozjem i karoserijom vozilu omogućuje dostizanje izvanrednih vrijednosti u smislu stabilnosti.
Automobil je u konstrukcijskom smislu izvanredno čvrst i stabilan na cesti. Skupa s visokim stupnjem odzivnosti i potpuno bez trešnje odlično odgovara na vozačeve komande u vožnji.
Sistem ovjesa Skyhook omogućuje neprekidnu kontrolu plinskih amortizera, koji se prilagođavaju promjenjivim uvjetima na cesti. Tako vozač ne osjeća nepravilnosti na cesti te nesmetano uživa u udobnosti mirne vožnje.
Važna odlika automobila koji pruža toliko zadovoljstva u vožnji kao GranCabrio je izniman osjećaj za dobro ležanje, postignut osmišljenim rasporedom mase.
Posljednji uradak s amblemom trozuba je po ovim karakteristikama bez konkurencije: sa zatvorenim krovom 49% mase je na prednjoj osovini, a 51% na stražnjoj, dok se te vrijednosti neznatno mjenjaju kada je krov otvoren: 48 % naprijed i 52 % straga.
Pri svakodnevnoj vožnji te vrijednosti jamče sigurno i predvidljivo ponašanje automobila u svim situacijama, kao što su učinci na nejednakomjernim površinama kao i stabilnost pri iznenadnim manevrima. Sve to omogućeno je jedinstvenim smještajem motora i mjenjača iza prednje osovine.
Pogon se prenosi na stražnje kotače preko dvodijelne osovine, i uz pomoć stražnjeg samoblokirajućeg diferencijala ( koeficient blokade je 25 % pri ubrzanju i 45 % kočenjem motora).
Za nadgledanje sigurnosti vožnje brine sustav MSP (Maserati Stability Programme), koji senzorima otkriva svaku nepravilnost u ponašanju automobila. Sistem HBA (Hydraulic Brake Assist) osigurava hidrauličnu pomoć pri kočenju i predstavlja potpuno novi Maseratijev koncept.
Ta aplikacija s analizom niza parametara prepoznaje panične reakcije vozača, te u nesigurnim situacijama sistem HBA učinkovito nadomješta potpunu reakciju vozača i povećava jačinu kočenja čime ujedno i skraćuje zaustavni put.
GranCabrio predstavlja se kao i izniman automobil sa stajališta informacijske tehnologije. Tvrdi disk nudi 30 GB prostora i lako pohrani do 180 sati glazbe, glazbeni izvor mogu biti i USB stick kao i iPod.
Najčešće korištene funkcije moguće je aktivirati tipkama na upravljaču, a audio-navigacijskim sustavom kao i telefonom može se upravljati glasovnim komandama što pridonosi sigurnosti.
GranCabrio također zna govoriti sam: čita SMS-sporuke i posreduje prometne informacije, te nije potrebno nadgledanje prikaza na zaslonu. Užitak u glazbi omogućuje napredni hi-fi sistem, koji su razvili Maserati i Bose. Sistem reproducira zvuk iz 12 zvučnika s kojima je lako doživjeti ugođaj koncertne dvorane.
Maserati GranCabrio je od travnja u ponudi za hrvatske kupce ,a cijena ovog prestižnog modela starta 'već' od 205.400 eura, ili 1.503.528 kuna.
GranCabrio je opremljen s 4,7-litarskim, osamcilindričnim motorom i razvija 323 kW (440 KS). Adaptivni šeststupanjski mjenjač, koji je nastao u suradnji Maseratija i ZF-a, je iznimno fluidan i odmah predstavljen s ručicama za izmjenu stupnja brzina na obruču upravljača, koje vozaču omogućuju vlastiti izbor načina vožnje.
Dinamička svojstva GranCabria se lako mjenjaju s pritiskom na gumb Sport, te se vozilo preobražava u djeliću sekunde. Postaje brže i agilnije, a zvuk iz ispušnih cijevi dublji i agresivniji. Zvuk motora V8 je moćan i prigušen. Sa sportskim načinom vožnje iznad 3.000 okretaja ventili se otvaraju uz gromki zvuk, što je poseban doživljaj za bubnjiće, pogotovo s otvorenim krovom.