Kako bi smanjila emisiju ugljičnog dioksida, najjača ekonomija Europe planira do 2030. godine obustaviti prodaju automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Očekuje se da će njemački zakonodavci pozvati svoje kolege u Bruxelleslu da podrže ovu inicijativu.
Prelazak na prodaju automobila samo s nultom emisijom, tisuće njemačkih radnika stavlja u poziciju da bi mogli ostati bez posla, a automobilsku industriju u opasnost, jer automobili na električni pogon zahtijevaju samo desetinu zaposlenih trenutno zaposlenih u auto industriji.
Raste udio električnih automobila
U Njemačkoj smatraju da se značajni rezultati mogu postići uvođenjem u promet većeg broja električnih automobila, što bi doprinijelo da se emisija CO2 do 2020. godine smanji za 40 posto u usporedbi s razinama ugljičnog dioksida 1990. godine.
Norveška je uz pomoć sličnih mjera uspjela postati lider po broju električnih automobila na cestama u odnosu na broj stanovnika.
Očekuje se da će udio automobila s nultom emisijom na tržištu Njemačke 2025. iznositi 8 posto, u odnosu na današnjih 0,6 posto, dok bi do 2030. godine broj električnih i hibridnih vozila na cestamo trebao iznositi 6 milijuna.