Stručnjaci iz Azije, Sjeverne Amerike i Europe dobili su saznanja o regionalnim, ali i globalnim trendovima. U skladu s brzim tehnološkim napretkom, na europskim cestama vidjet ćemo boje kao što su bijela boja svijetleće diode, briljantno tirkizna, sjajno-crna ili svijetlo-crvena.
arti-201102230606006Druga pokretačka snaga je individualizam. Želja za različitošću je izražena u bojama koje znače nešto novo ili jedinstveno: bež i sivo-bež, iako su mogući tonovi boje marelice i roze boje.
Posebno su upečatljive različite nijanse zlatne boje. One se čak mogu približiti crvenkasto-zlatnoj. Nova ekološka svijest se odražava zemljanim tonovima. U regiji se nastavlja s tendencijom prema nijansama smeđe boje. Ovaj trend se također oslikava u boji indiga, mente ili prljavo bijeloj boji.
Sliku društva u Europi kreiraju teme kao što su migracija, raznolikost i kulturni identitet. Kulturnu raznolikost prati nova vrsta boja. Počevši od različitih nijansi smeđe boje sa suptilnim efektima koji asociraju na dom, tendencija ide prema egzotičnim i smjelim briljantnim bojama, kao što su žuta, ljubičasta i smaragdna.
Prije nekoliko godina dizajneri BASF-a su predvidjeli tendencije sadašnjosti. Pokazuje se da su u tome bili vrlo uspješni: još početkom 2005. smeđa i bijela su bile primarne boje u prognozi europskih trendova. Danas se automobili smeđe i bijele boje sve češće mogu vidjeti na europskim cestama. Primjerice, u Njemačkoj je postotak novoregistriranih bijelih automobila u 2010. godini dosegao gotovo 12 posto, a automobila smeđe boje šest posto. Godinu prije stopa novoregistriranih automobila smeđe boje je bila ispod dva posto.
Vezani članak:
arti-201102230606006