Kako i neće biti kada 3,0-litreni TwinPower Turbo 6-cilindrični motor proizvodi 493 KS, pa M4 GTS do stotke ubrzava za 3,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h. Ove brojke, ali i bolje vozne sposobnosti, postignute su uvelike zahvaljujući smanjenoj masi automobila za 62 kg (sada 1.510 kg) te dorađenom ovjesu kao i snažnijim karbonsko-keramičkim kočnicama. Motor je uparen sa 7-stupanjskim M-DCT prijenosom s dvije spojke.
Novi M4 GTS će biti prvi cestovni automobil u kojem je motor opremljen tehnologijom ubrizgavanja vode. Naime, voda upija toplinu iz zraka koji je okružuje, pa se u usisnu granu ubrizgava u formi fine maglice, gdje u konačnici isparava i značajno hladi zrak. Rezultat tog procesa je 62 KS više od standardnog M4 modela.
Smanjenje težine postiglo se upotrebom aluminija i karbonskih vlakana, ali i izbacivanjem nepotrebnog. Tako interijer M4 GTS-a sliči na standardni model, ali tu su sportska sjedala od karbonskih vlakana s Alcantara/Merino presvlakama, kao i upravljač presvučen Alcantarom. Izbačena je stražnja klupa te je dorađena unutrašnjost vratiju.
Izvana je ova jurilica dobila novi poklopac motora, prilagodljivi prednji spliter te stražnje krilo - sve napravljeno od karbonskih vlakana. Novi ispušni sustav je od titana, a poklopac prtljažnika od plastike, ali ojačan karbonom.
Nažalost, BMW će napraviti samo 700 primjeraka ovog "aviona od auta". Prema najavama, cijena M$ GTS modela biti će dvostruko veća od standardne "četvorke".