ŽENSKI KUT / Izvana pali zanimljivom bojom, a iznutra zabavnom tehnologijom: Vozili smo jedan od europskih bestselera

Image
Foto: Pavao Bobinac

Testirali smo Renault Megane Berline, jedan od europskih bestselera koji je do sada prodan u oko sedam milijuna primjeraka

10.12.2021.
13:58
Pavao Bobinac
VOYO logo

Jedan je od europskih bestselera, Renault Megane, do sada je prodan u oko sedam milijuna primjeraka. Na tržištu se ovaj model nalazi od 1995. godine, a mi smo nedavno u sklopu naše stalne rubrike Ženski kut imali prilike isprobati njegovu četvrtu generaciju, koja je doživjela svojevrsno umivanje, odnosno blagi redizajn.

Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Modernizirana unutrašnjost ovog ljepotana, koji se nudi i kao benzinac, dizelaš, ali i kao plug-in hibrid, svakako je nešto što nam se jako svidjelo na testu, a osim toga, za oko nam je zapala i njegova neobična boja. Njezino službeno ime je solar copper, odnosno radi se o boji koja je nešto između smeđe i bakrene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Minimalne promjene izvana

Što se tiče promjena izvana, one su minimalne. Neke su se promjene dogodile na prednjoj maski, a zgodno je to što su prednja svjetla napravljena u obliku slova "e". Ostatak automobila ostao je vjeran svojoj prepoznatljivoj liniji.

Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Kada sjednete za volan, osjećat ćete se "direktorski", jer cijela kabina kao da okružuje vozača. Vratima i sredinom vozila protežu se svjetleće lajsne, što djeluje jako premium kada sjedite i vozite. U kombinaciji s vanjskom bojom, koja mi se jako svidjela, automobil mi je zbog toga djelovao jako elegantno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

U vozilu je svakako dominantan glavni ekran, veličine 10,2 inča, a koji je položen okomito. Zanimljivo, u ovom automobilu ekran ne strši iznad kokpita, kao što je to bio slučaj s nekim prijašnjim modelima Renaulta koje smo imali prilike testirati. On je lijepo ukomponiran u kokpit. Zapravo, čitava središnja konzola  meni je bila pun pogodak.

Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Glavni ekran može se personalizirati, a njegovo se sučelje može podijeliti. No, nekako atraktivno izgleda i kada preko cijelog ekrana stavite navigaciju. Inače sam više fan kada na ekranu mogu vidjeti nekoliko stvari istovremeno, no kod ovog me automobila iznenadila ta navigacija koja izgleda baš dobro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Zgodno je što je klima izvučena izvan ekrana, a može se namještati na kotačićima na kojima su digitalno ispisane brojke, odnosno temperatura koju namještate, pa im i u ovom slučaju treba dati pet plus za praktičnost. Ako ste mišljenja da su takve stvari potpuno nebitne, sjetite se samo hladnih jutra kada svako malo okrećete kotačić pojačavajući grijanje na putu do posla…

Ispred vozača nalazi se glavni ekran koji također nudi mogućnost personalizacije, a ono što mi je bilo zgodno je i držač za boce smješten između vozačevog i suvozačevog sjedala. Dio gdje se nalaze rupe za čaše može se maknuti, pa ćete u tom slučaju imati obični pretinac za odlaganje stvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Zapremnina prtljažnika mu je od 473 do 1247 litara, što je nešto iznad prosjeka klase kojoj pripada ovaj model.

Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Pristojna potrošnja i super opcije

Ono što me povremeno kod njega izbacivalo iz takta je njegov automatski mjenjač. Uvijek govorim da se na neke stvari u automobilima čovjek jednostavno mora naviknuti, a upravo je to bio slučaj i kod njegova mjenjača. Naime, mjenjač mi je često ulazio u parking kada sam ga prebacivala u rikverc, što me na početku dosta živciralo. Kasnije, kada se auto naviknuo na mene, i ja na njega, tih problema nije bilo. No priznajem, ispočetka je bilo iritantno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, riječ je o benzincu sa 140 KS, a potrošnja na testu nam se kretala oko sedam litara.

Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Super stvar je i opcija "My sense", gdje vozač može sam odabrati postavke vožnje po svom guštu, gdje kombinirate ono što je vama idealno, a ako vam se ne da s tim zezati, jednostavno možete birati i između onih standardnih postavki (sport, eco, normal).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni koji su eco-friendly, sigurno će jako voljeti ekološke savjete koje vam automobil nudi – kako voziti da što manje zagađujete i da što manje trošite.

Osobno mi je najdraža opcija bila adaptivni tempomat koji prati automobil koji se nalazi ispred vas, što je super kada upadnete negdje u neku gradsku gužvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Početna cijena ovog modela kreće od 164 tisuće kuna, dok je cijena modela kojeg smo imali na testu 210.348 kuna.

Što se same vožnje tiče, on je tipičan Francuz, mekan preko rupa i šahtova, što mi je bilo super po gradu jer sam takve "prepreke" jako bezbolno prolazila. Pokazao se i jako zabavnim iznutra sa svojim modernijim tehnologijama i, unatoč kritikama nekih ljudi na njegovu boju, i dalje odgovorno tvrdim da je ona mrak i da je od automobila napravila elegantnu gradsku krstaricu za kojom će se apsolutno svi okrenuti…

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak
Image
Foto: Net.hr / Ines Brežnjak

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo