Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
DAŠAK PARIZA NA ČETIRI KOTAČA /

Vozila sam 'najposh' gradski crossover na tržištu: DS 3 je autentičan, a predstavljen je na najvećem svjetskom spektaklu

U rubrici 'Ženski kut' testirali smo DS 3, najposh gardski crossover koji na naše ceste donosi dašak Pariza

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Da bi izazvali reakciju javnosti, automobili moraju biti drugačiji i autentični, a upravo je autentičnost jedan od glavnih aduta luksuzne francuske marke automobila DS, koja se od prošle godine može kupiti i na našem tržištu. Nakon što smo isprobali atraktivni DS4, a nakon toga i markantni SUV DS7, u rubrici "Ženski kut" imali smo prilike isprobati i gradskog ljepotana DS3.

DS je rođen u Parizu, s namjerom da cijelom svijetu na svoja četiri kotača donese dašak tok spektakularnog grada i njegovog mindseta. I u tome je, ako mene pitate, i više nego uspješan. DS je oličenje francuskog dizajna i chica, a ovim modelom koji je najmanji u floti marke, Francuzi žele pokazati da luksuz nije rezerviran samo za limuzine i velike SUV-ove.

Predstavljen na Pariškom tjednu mode

Ovaj gradski crossover predstavljen je 2018. godine, a model koji sam imala prilike testirati je redizajn koji je predstavljen 2022. godine. A njegovo predstavljanje posebna je priča koju vrijedi spomenuti. Naime, DS 3 otkriven je na Pariškom tjedno mode, jednom od najznačajnijih i najvažnijih modnih događanja u svijetu. Auto je bio prekriven haljinom, a ispod haljine nalazio se DS u ovoj spektakularnoj Diva crvenoj boji, koja je jako lijepa i privlačna. Doduše, mora i biti – prije nego su dobili baš ovu nijansu, dizajneri su isprobali čak 40 različitih kombinacija. Što jest jest, stvarno su se potrudili…

Kako u modelima koje smo ranije testirali, tako i sada kod ovog modela, jedan od glavnih motiva koji se proteže duž dizajn su dijamanti. Dijamantića ima svuda – na prednjoj maski, na svjetlima, u unutrašnjosti,…Oni su lightmotiv svakog njihovog modela i svuda po automobilu možete vidjeti neki uzorak koji podsjeća na dijamante. U DS 3 je, primjerice, taj uzorak najjače istaknut na kokpitu, gdje su tipke za pojedine funkcije smještene upravo unutar takvih uzoraka.

Ovaj gradski crossover, ako mene pitate, izgleda kao slatki bombončić izvana s najfinijim punjenjem iznutra. Jer, upravo je njegova unutrašnjost ono zbog čega ćete reći 'wow'. Kada sjednete u ovaj automobil, odmah na prvu shvatit ćete da je sve jako premium. Materijali su jako kvalitetni, koža se nalazi i na kokpitu te se vidi da su Francuzi jako pazili na detalje u unutrašnjosti.

Ispred vozača nalazi se ekran dimenzija 7 inča, auto ima i head-up displej dok se u sredini nalazi glavni ekran dimenzija 10,3 inča koji strši iz kokpita te je pozicioniran u razini očiju. Može se personalizirati, kao i prečaci koji se nalaze ispod ekrana, a koji služe da lakše dođete do klime, radija te ostalih opcija.

Za pohvaliti je i bežični punjač za pametne telefone koji radi besprijekorno, sustav DS Iris koji može "pričati" na 40 jezika, kao i odlično ozvučenje, odnosno Focal zvučnike u autu. U sredini se nalazi jednostavan mjenjač, a kraj njega su smještene tipke za otvaranje i zatvaranje prozora.

Posebna priča u automobilu su sjedala koja su mekana, blago profilirana te se u njima nalazi dodatna pjena koja ih čini još  udobnijima.

DS 3 pun je sigurnosne opreme pa se tako može pohvaliti opcijama lane assist, automatsko kočenje do brzine od 85 km/h, auto može pročitati znakove, a možete namjestiti i da sam kreće i staje u koloni.

Najudobniji i najposh

Naš testni DS 3 bio je benzinac od 130 konja, a s obzirom da ima 3 cilindra, povremeno je automobil nešto glasniji. No, zato ima snage pa se ne trebate brinuti ako s njime planirate neko zahtjevnije putovanje. Potrošnja na testu kretala se do 7 litara.

S obzirom da je nešto povišeniji, on je i pregledniji, a u vožnji mu neće smetati rupe ili primjerice ležeći policajci.

Za DS3 možemo reći dvije stvari: da je najudobniji automobil u klasi, ali i "najposh" automobil u klasi. Niti jedan auto do sada nije djelovao toliko samouvjereno na cesti kao ovaj. S jedne strane, on je sjajan odabir za poslovne ljude koji se i svojim vozilom žele istaknuti u masi, no jednako je dobar i za one koji od automobila žele nešto više.

Jesu li Francuzi uspjeli u svom naumu, donijeti kroz ovaj automobil dašak Pariza i u druge gradove? Moj odgovor je – da! S DS-om je svaki trenutak kao da ste u francuskoj metropoli, bez obzira vozili se vi po gradu ili po nekoj seoskoj cesti. U ovaj automobil, baš kao i u Pariz, čovjek se jako brzo i lako zaljubi...

Specifikacije

DS3 1.2 PureTech EAT8 Opera

Paket opreme: Opera

Motor: Benzin, 3 cilindra, 1199 cm3

Pogon: Prednji

Snaga: 130 KS

Okretni moment: 230 Nm

Ubrzanje 0-100: 9,2 sek

Maksimalna brzina: 201 km/h

Mjenjač: Automatski, 8-stupnjeva

Prosječna potrošnja na testu: 6,8 l/100km

CO2: 135 g/km

Cijena osnovnog modela: 27.800,00 eura

Cijena testnog modela: 42.398,12 eura.

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike