Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
RENAULT CAPTUR HYBRID /

Veliki crossover male potrošnje: Ovaj sjajni auto troši ispod šest litara, a oduševljava i svojom odličnom sigurnosnom opremom

U rubrici 'Ženski kut' testirali smo Renault Captur Hybrid, sjajni obiteljski crossover jako male potrošnje koji nas je oduševio svojim izgledom, ali i sjajnim opcijama koje ovaj auto nudi

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Može li benzinac trošiti ispod 6 litara? Može, ako mu u tome pomaže baterija, a jedan takav model automobila nedavno smo testirali u rubrici „Ženski kut“. Na test nam je stigao Renault Captur Hybrid, sjajni obiteljski crossover čija se baterija sama puni tijekom vožnje.

Renault Captur  predstavljen je 2013. godine te je jedan od začetnika ove vrste vozila koja su sve popularnija u Europi. Na test nam je stigla druga generacija ovog modela, a Captur je do sada prodan u preko 1,5 milijuna primjeraka.

Dizajnerski je ovaj model privlačan zbog dvobojne karoserije, a nama je na test došao u plavo-crnoj kombinaciji te s najvišim paketom opreme, RS, koja se izvana može prepoznati po većim felgama te kromiranim detaljima. Fora su i prednja i stražnja svjetla, izvedena u obliku slova C.

Crveni detalji i karbon

Kako izvana, RS oprema ističe ovaj automobil i iznutra. Ono što možda najviše upada u oko su crveni detalji na kokpitu te šavovi na sjedalima, tu je i prepoznatljiv rupičasti volan, ali i imitacija karbona koja se nalazi na kokpitu.

Renault ima super foru s grafikama „malih autića“, koji se nalazi na vozačevom displeju te radi sve što i pravi, „veliki“ auto. I u našem testnom Capturu imali smo „mali autić“, naravno plave boje, što je jako efektno i fora za praćenje svega što se s vašim automobilom događa u vožnji te prije i nakon vožnje. Na vozačevom displeju prikazani su još neki podaci kao primjerice količina goriva, stanje baterije, a u sredini su i brzinomjer te potencijometar.

Vozačima je na raspolaganju i glavni ekran dimenzija 9,3 inča, koji je postavljen okomito. Jako zgodna stvar kod njegove navigacije, koja se nalazi na glavnom ekranu je i to što navigacija  pokazuje gdje su vam benzinske postaje, ali i koje su cijene goriva na pojedinim postajama.

U sredini, između vozača i suvozača, smještena je ručica mjenjača, ali i nekoliko zanimljivih pretinaca smještenih iznad mjenjača, ali i ispod mjenjača, a gdje možete odložiti svoje stvari ili pametne telefone.

Prostora po potrebi

Stražnja klupa je povišena, a putnici će tamo moći uživati u ugodnom putovanju. Da bi im bilo još i ugodnije, na raspolaganju su im i USB priključci za punjenje telefona.

Prtljažnik je dimenzija 444 litara te ima dvije dimenzije. Želite li nešto više prostora u prtljažniku, možete ga dobiti tako da pogurnete stražnju klupu, a zapremnina prtljažnika tada je 536 litara. Spustite li stražnju klupu, prostora tada ima 1334 litara, a super stvar je što ćete dobiti ravan pod što je svakako jako praktično za prevoženje stvari.

Obiteljski automobili moraju biti sigurni, pa ćete i u ovom modelu pronaći hrpu sigurnosne opreme kao što je adaptivni tempomat, praćenje trake u kojoj vozite, održavanje udaljenosti,.. Ako zatreba, Captur će vam i sam prikočiti, ali i sam parkirati zahvaljujući opciji Easypark. Opremljen je i kamerama koje se nalaze sa svih strana, meni se osobno posebno svidjela ona kamera sa strane koja služi da ne oštetite njegove lijepe felge na rinzolu.

U vožnji je pregledan, sjedi se nešto povišenije, a zbog težine baterije te velikih felgi, ovjes na ovom modelu tvrđi je nego kod običnog Captura. Auto ima i super opciju vožnje na jednoj pedali, pa kada ubacite mjenjač u slovo „B“, pri manjim brzinama gotovo i da nećete morati kočiti, već će auto kočiti sam kada vi pustite gas. Zbog baterije koju ima, Captur je zapravo jako mali potrošač, iako je auto velik. Nama je na testu trošio 5,5 litara što je i više nego prihvatljivo za jedan crossover.

Fin i opušten

Naš testni model pokretalo je 140 konja, no iako auto ima dosta snage za povući, nije baš za neku „jurnjavu“ već za finu i opuštenu vožnju. U RS opremi auto djeluje jako moćno, pomalo i agresivno, no zahvaljujući hibridnoj tehnologiji jako je uglađen i tih te ga u gradu gotovo nećete čuti.

Idealan je za gradsku vožnju gdje većinu vremena vozi na bateriju, a bateriju koristi i pri većim brzinama za održavanje tempa. Captur je zbog baterije izrazito startan, s njime ćete uvijek biti prvi na semaforu, a iako nosi oznaku RS, nije prevelik ljubitelj zavoja.

Ovakav je automobil idealan za ljude koji većinu svog vremena provode u gradu, a nemaju mogućnosti niti mjesta imati plug-in hibrid ili potpuno električni automobil kod kojih bateriju punite na kablove.

Okretan, pregledan, praktičan, siguran, tih i mali potrošač…što još poželjeti od automobila? Upravo je takav Renault Captur Hybrid, koji je mamio poglede gdje god da sam se našla s ovim automobilom. S kime god da sam razgovarala i tko god da je vidio ovaj automobil, a posebice prijatelji i poznanici koji imaju djecu, hvalili su njegov izgled te se auto svima jako svidio.

Meni je, priznat ću vam, bio bolji od njegovog brata kojeg smo nedavno testirali. U ovom hibridnom izdanju, Captur je uglađeniji i galantniji, a zbog automatskog mjenjača i puno jednostavniji za vožnju po gradu gdje često upadamo u jutarnje ili popodnevne gužve.

Početna cijena kreće mu od 149.900,00 kuna, a naš testni model košta 226.683,95 kuna. Za taj novac, dobit ćete jako lijep i siguran obiteljski auto koji će vas odlično služiti u svakoj prilici…

Specifikacije

Renault Captur RS Line E-Tech 140 HybridPaket opreme: RS LineMotor: Benzinski + elektro, 4 cilindra, 1598 cm3Pogon: PrednjiSnaga: 140 KSOkretni moment: 144 NmUbrzanje 0-100: 10,6 sekMaksimalna brzina: 170 km/hMjenjač: Automatski , 6-stupnjevaProsječna potrošnja na testu: 5,5 l/100kmCO2: 114 g/kmCijena osnovnog modela: 153.900 kunaCijena testnog modela: 226.683,95 kuna.

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike