Polo se na tržištu nalazi od 1975. godine, a posljednja generacija ugledala je svjetlo dana 2009. pri čemu je prije tri godine i osvježena. Ipak, već odavno je bilo jasno da je stiglo vrijeme za i nešto više od zatezanja bora, a rezultat svega vizualno izgleda ovako:
Galerija
Uspješnu priču šesta generacija Pola pokušat će nastaviti čišćim, moćnim dizajnom, prostranijim interijerom, učinkovitijim pogonskim agregatima i sustavima za pomoć u vožnji, pa se dobiva paket kojeg su tijekom prezentacije iz Volkswagena opisali kao kombinaciju karizme i tehnoloških dostignuća automobila koji u segmentu nema konkurenciju po pitanju prostora u svojoj unutrašnjosti.
Odraslije i sportskije doima se Polo, temeljen na MQB A0 platformi, u većem izdanju (4053 (+81) x 1751 (+69) x 1446 (-97) mm, međuosovinski razmak 2564 mm (+94)) u odnosu na prethodnike, svakako i udobnije za putnike koji će u njemu imati više mjesta za sebe i svoje stvari u prtljažnom prostoru čija je zapremnina sa 280 narasla na 351 litru, ali i vozača kojem na pomoć stoje sustavi dosad rezervirani za klasu Golfa i Passata. Uz tempomat, LED prednja svjetla s funkcijama coming-home i leaving-home, sustav nadzora sa automatskim kočenjem i prepoznavanjem pješaka nalazi se već u osnovnom modelu Pola koji će na njemačkom tržištu startati s cijenom od 12,975 eura.
Digitalna instrumentna ploča, središnji zaslon dijagonale od 6,5 do 8 inča, hands-free ključ, panoramski krov, bežično punjenje pametnog telefona... opcije su koje ga poskupljuju, ali i čine privlačnijim, a sigurnijim svakako niz sustava za pomoć vozaču kao što su nadzor i upozorenje mrtvog kuta, prelaska iz vozne trake....
Šestu generaciju Pola moguće je izborom uzorak preslaka (nudi ih se 11 različitih) i nizom detalja personalizirati iznutra, a stiže u izboru od 14 karoserijskih boja i 12 setova naplataka dimenzija od 14 do 18 cola.
Na tržište diljem Europe Polo stiže već ove godine s velikim rasponom Euro 6 motora čija je snaga od 65 do 150 KS, ali odmah i svojom GTI verzijom sa 200 KS kojem je do 100 km/h potrebno 6,7 sekundi. Premijerno je dostupan s motorom na prirodni plin.
Benzinci:
1,0 MPI sa 48 kW / 65KS, 5-stupanjski ručni mjenjač
1,0 MPI sa 55 kW / 75KS, 5- stupanjski ručni mjenjač
1,0 TSI sa 70 kW / 95KS, 5-stupanjski ručni mjenjač / 7-stupanjski DSG
1,0 TSI sa 85 kW / 115KS, 6- stupanjski ručni mjenjač / 7-stupanjski DSG
1,5 TSI sa 110 kW / 150KS, 6- stupanjski ručni mjenjač / 7-stupanjski DSG
2,0 TSI sa 147 kW / 200KS, 6- stupanjski ručni mjenjač / 7-stupanjski DSG
Dizelaši:
1,6 TDI sa 59 kW / 80KS, 5- stupanjski ručni mjenjač
1,6 TDI sa 70 kW / 95KS, 5-stupanjski ručni mjenjač / 7-stupanjski DSG
Prirodni plin:
1,0 TGI sa 66 kW / 90KS, 5- stupanjski ručni mjenjač