Picanto će na tržište stići nakrcan novom tehnologijom, većim i praktičnim interijerom, a kupci će moći izabrati između tri vrste pogonskih agregata i dva prijenosa, premijerno uključujući i energičan 1,0-litreni turbo.
Proizvođač novi Picanto opisuje kao 'inovativan i hrabar gradski automobil zabavnog izgleda' kojeg oštriji izgled stavlja u kontekst novosti koje je proizvođač sa sjedištem u Seoulu nedavno 'izbacio', a koje uključuju osvježeni Rio i prerađeni SUV Sportage.
S 15 mm duljim osovinskim razmakom (razmak između osovina u odnosu na prehodnu generaciju povećan je sa 2385 na 2500 mm), Picanto, i dalje dug 3595 mm, trebao bi ponuditi više prostora putnicima u kabini koja djeluje kvalitetnije i potpunije no prije.
Galerija
Zasluge za to, među ostalime, idu i na račun 'plutajućeg' 7-inčnog osjetljivog na dodira zaslona infotainment sustava na gornjem dijelu središnje konzole, a spomenuti treba i automatski klima uređaj, multifunkcionalni upravljač, kožna sjedala i grijanje prednjih sjedala, što su samo neke od opcija koje dolaze ili u standardnom paketu opreme ili kao opcija za koju valja nadoplatiti. Nove tehnologije ugrađene u Picanto obuhvaćaju i bežično punjenje pametnih telefona, Android Auto™, Apple CarPlay™, a istaknuti treba i da su mogućnosti prilagodbe automobila veće no prije – izabrati se može 11 boja karoserije napravljene od naprednog čelika visoke čvrstoće.
Zahvaljujući rastu kabine, narastao je i prtljažni prostor čija zapremnina sada iznosi 255 litara što je brojka kojom Picanto prednjači u svojoj klasi. Smanjena je buka i vibracije, a povećana sigurnost vozila koje kao prvo u klasi uvodi sustav autonomnog kočenja u slučaju opasnosti (AEB).
Izlaskom Picanta na tržište kupci će moći birati između dva benzinska motora – ponudu otvara 1,0-litreni sa 67 KS, slijedi ga 1,25-litreni sa 83 KS, dok će u zadnjem dijelu godine na tržište stići i novi model s novim turno 1,0-litrenim motorom koji će razvijati 100 konjskih snaga.