"S novim spektakularnim i-Cockpitom, zanosnog izgleda elegantnih linija i inspirativnog dizajna te s inovativnom tehnologijom SUV Peugeot 3008 želi se ponajprije nametnuti kao veliki igrač, pa je stoga predvodnik nove game SUV vozila marke Peugeot na globalnoj razini", kazao je na predstavljanju ovog vozila u Zagrebu operativni direktor Peugeot Hrvatska Tomislav Miletić.
Brzo širenje tržišta SUV vozila
SUV Peugeot 3008 predstavio se svijetu na Salonu automobila u Parizu gdje je bio nesumnjiva zvijezda Peugeotovog štanda.
Kako je istaknula generalna direktorica Peugeot Hrvatska Gordana Brlek, tržište SUV vozila strahovito brzo se širi i njihova se prodaja od 2009. godine (kada je lasirana prva generacija Peugoto 3008) umnožila 2,5 puta. Danas u Europi svaki deseti automobil pripada obitelji SUV-ova.
Što se samog Peugeot 3008 tiče, to je - ističu čelni ljudi Peugeot Hrvatska - istinsko utjelovljenje automobilske suvremenosti, ujedno prestižno i tehnološki napredno te izvor emocija i osobnog užitka.
"Uz novi PEUGEOT 3008, marka želi ponajprije zauzeti važno mjesto u segmentu C SUV vozila uz iznimno poželjnu ponudu dostojnu njezina najboljeg znanja i umijeća te u skladu sa strategijom uspona u viši cjenovni razred. A taj se uspon u viši cjenovni razred najprije ostvaruje time što se u vozila serijski ugrađuje novi Peugeot i-Cockpit", rečeno je na predstavljanju.
Zadivljujuća unutrašnjost
I doista, kokpit ovog vozila doista je zadivljujuć, pun iznenađenja i visoke kvalitete u kojem je sve podređeno užitku i usredotočenosti vozača u prostoru s visokom tehnologijom.
Upravljač je još kompaktniji i redizajniran je uz obruč s dvama ravnim dijelovima, što omogućuje bolje držanje i još više oslobađa vidno polje i prostor za noge vozača.
Velik dodirni zaslon od 8’’ služi kao tablet postavljen u središtu armaturne ploče i opremljen je vrhunskom tehnologijom.
Na instrumentnoj ploči u visini očiju prikazuje se digitalna slika visoke razlučivosti koja se može u potpunosti podesiti i personalizirati te objedinjuje sve što vozač želi imati izravno u svom vidnom polju. Takozvani 'personalizirani' način može se postaviti putem dodirnog zaslona i vozaču, među ostalim, omogućuje prikaz niza informacija: navigacije, sustava za pomoć u vožnji, parametara motora, putnog računala, podataka o vožnji itd.
Zanosan vanjski dizajn
Šefovi Peugeot Hrvatska istaknuli su i snažan i smio vanjskih dizajn novog SUV-a koji krase: okomit prednji kraj, dug i vodoravan poklopac motora, podignuta bočna linija karoserije, široki zaštitni oblozi, veliki kotači, povišeno podvozje te profilirani krovni nosači.
Farovi 'mačkastog' pogleda prodorni su zahvaljujući halogenim svjetlima, aventilacijski su otvori brojni i široki. Dug i vodoravan poklopac motora reljefno je oblikovan i ostavlja robustan dojam.
Taj je automobil izvanredno dizajniran, a zbog dimenzija (4,45 m dug i 1,62 metra visok) njegov je izgled manje masivan i niži u odnosu na većinu njegovih konkurenata.
U Peugeotu kažu kako tim izgledom njihovo vozilo postaje najmoderniji SUV na tržištu.
Galerija
Stimulirajuće iskustvo vožnje
Zahvaljujući novoj platformi EMP2 i priznatim voznim svojstvima, novi Peugeot 3008 pravi je spoj udobnosti i sasvim jedinstvenog ponašanja na cesti u segmentu C SUV. Njegovo je podvozje prilagođeno svakom motoru kako bi njegova povezanost s cestom bila što bolja,a time se pridonosi uspješnom pothvatu smanjenja mase radi manje potrošnje goriva, veće pasivne sigurnosti i boljih performansi.
U njega je ugrađen sustav pojačanog prianjanja Unaprijeđeni Grip Control koji čine: optimiran sustav protiv proklizavanja s pet načina prianjanja (Standard, Snijeg, Blato, Pijesak, ESP OFF) kojima se upravlja okretnom komandom na središnjoj konzoli, zatim posebne gume od 18’’ M+S te inovativna funkcija pomoći pri spuštanju HADC koja omogućuje potpuno sigurno upravljanje vozilom i njegovom putanjom na strmim nizbrdicama.
Osim toga, užitku vožnje pridonose izvrsna zvučna izolacija, obujmljujuća prednja sjedala opremljena pneumatskim masažnim sustavom, velik panoramski krovni otvor sa sjenilom i osvjetljenjem te HI-FI sustav Focal.
Niz sustava za pomoć u vožnji
Osim spomenutog, pomoć u vožnji omogućuje još niz sustava ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) najnovije generacije koji ublažavaju izvore opasnosti na cesti i nude čitav niz sigurnosne opreme poput sustava automatskog kočenja u slučaju opasnosti i upozorenja na opasnost od sudara, aktivnog sustava za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, sustava praćenja pozornosti, aktivnog sustava za nadzor mrtvog kuta i još niza drugih.
Što se motora tiče, bilo da ima benzinski ili dizelski, novi SUV Peugeot 3008 nudi gamu motora usklađenih s normom Euro6.1 koji su učinkoviti i iznimno ekonomični. benzinski su motori 'Best in Class' u pripadajućim kategorijama snage! Primjerice, motor 1,2L PureTech 130 S&S ispušta 115 g/km CO2, dok 1.6L THP 165 S&S s mjenjačem EAT6 ispušta samo 129 g/km CO2.
Kod dizelskih motora tehnologija BlueHDi omogućuje emisije u rasponu između 100 i 121 g/km CO2 za snagu od 100, 120 i 150 KS. Motori 1.6L BlueHDi i 2.0L BlueHDi također su među najboljima na tržištu, ističu u Peugeotu.
"Ostavit će traga u povijesti automobila"
Kako je istaknuto na predstavljanju u Zagrebu, SUV Peugeot 3008 bit će dostupan i na hrvatskom tržištu u četiri izvedbe: Access, Active, Allure i GT koji objedinjuje svu spomenutu opremu. Cijena će mu, ovisno o izvedbi, biti u raspomu od otpriike 170.000 do 300.000 kuna.
Ovim modelom, kako je istaknuo operativni direktor Tomislav Miletić, peugeot 'lovi' kupce u rapidno rastućem segmetu SUV vozila i na europskom i na hrvatskom tržištu.
"Ovo je model koji će ostaviti traga u povijesti automobila", zaključio je Miletić predstavljanje ovog nevjerojatno inventivnog vozila.