Isti izvor, pozivajući se na informacije od proizvođača, tvrdi da je 812 najsnažniji i najbrži Ferrarijev cestovni automobil ikad, ujedno i model kojim se obilježava 70 godina od njihovog prvog V12.
Do stotke za 2,9 sekundi
Pokretan 6,5-litrenim V12 motorom snage 588 kW (800 konjskih snaga) i najvećim okretnim momentom od 718 Nm, 812 Superfast do 100 km/h ubrzava za nestvarnih 2,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 340 km/h.
Telegraph piše kako će cijena ove jurilice biti obznanjena u Ženevi tijekom šoua, no istovremeno podsjeća kako ne treba očekivati da će ona biti, posebice kad se krene u izbor opcionalnih dodataka, manja od 250,000 funti.
Galerija
Performansama koje su premašile one modela F12berlinetta, čija je 812 Superfast zapravo poboljšana i preimenovana verzija, treba dodati podatak da je automatski mjenjač s dvije spojke dorađen i da stupnjeve prijenosa mijenja još brže. Brži je i odziv papučice gasa. Iz Ferrarija su također poručili da je 812 njihov prvi automobil s električnim servo upravljačem, tu je i sustav stabilnosti Side Slip Control, ali i druga generacija sustava upravljanja na stražnjim kotačima, Virtual Short Wheelbase 2.0.
Agresivniji od prethodnika
Interijer je preuzet iz modela F12 uz neke dorade na upravljaču i kontrolnoj ploči, a u odnosu na prethodnika dobio je i nešto agresivniji, u Ferrari Styling centru, osmišljeni izgled karoserije obojane u Ferrari Settanta nijansu kojom je također obilježena 70. godišnjica prvog plasmana Ferrarijevog automobila na tržište.