Dok naše pogrebne tvrtke za svoje potrebe uglavnom koriste furgone i crna utomobile različitih marki, u bogatom svijetu tržište ove vrste vozila jako je razvijeno.
Za klijentelu koja si može priuštiti skupe pogrebne usluge, specijalizirane tvrtke preuređuju najrazličitije moguće automobile u pogrebna vozila.
Tako je 2012. godine predstavljna britanska pogrebna tvrtka koja za prijevoz tijela pokojnika koristi čitavu ergelu Rolls-Royce Phantoma, a nedavno na talijanskoj straniciAutoMoto.it objavljene fotografije pogrebnog Porschea.
U istoj zemlji od 1996. godine posluje tvrtka Ellena srl Autotrasformazioni, koja je nakon Mercedesa E 512 i E212 preradila već spomenuti Maserati.
Iako najčešće prerađuje Mercedese, ovog puta napravili su izuzetak za one koji na svoje posljednje putovanje žele otići sa stilom i u sportskom Maseratiju.
Prilikom modifikacije, serijski Ghibli je značajno produžen, dok je dodatni zadnji dio povišen, a napravljene su i sve neophodne izmjene u sustavu oslanjanja zbog drugačije namjene i veće težine vozila, dok je za pogon zadržan serijski 3.0 V6 bi-turbo s 271 KS snage i 600 Nm obrtnog momenta, što je i dalje dovoljno za pogon automobila koji nakon prerade teži 1,910 kilograma.