Konceptni primjerak dugačak je 2,2, a širok jedan metar i u dva reda sjedala prima dvojicu putnika što su na predstavljanju i dokazali predsjednik tvrtke Shinsuke Ito i dizajner vozila Kota Nezu. Prednje je sjedalo rotirajuće čime se omogućava lakši ulazak i izlazak iz vozila.
Proizvodnja automobila za kojeg se tvrdi će imati lako zamjenjive baterije trebala bi početi sljedeće godine, a zasad je poznato da će biti pokretan električnim motorom koji razvija 6,8 konjskih snaga i postiže maksimalnu brzinu od 45 km/h. S jednim punjenjem može prevaliti put dug 50 kilometara.
Galerija
U svojoj minimalističkoj unutrašnjosti RimOnO više nalikuje na moped nego na automobil. Takav mu je i upravljač na kojem su smještene kontrole, dok je kočnica ipak nožna. Ozvučenja nema, ali prijenosni zvučnici mogu se spojiti na tablet ili pametni telefon i tako stvoriti ugodniju atmosferu vožnje.