zagreb connect /

Proglašeni pobjednici Startup Factoryja: 200.000 kuna dobio tim koji CO2 pretvara u biomasu

Image
Foto: zicer.hr

Generalni pobjednik ovogodišnjeg Zagreb Connect-a je tim NUOTWO koji je osvojio 200.000 kuna

27.11.2019.
22:24
zicer.hr
VOYO logo

Pametna društvena igra, sustav koji analizira tuču, softver za istraživanje publike - to su samo neke od ideja čiji su tvorci u srijedu nagrađeni sa 160.000 kuna.
Milijun kuna nagrade podijelilo je šest startupova na konferenciji Zagreb Connect.

Pobjednik je dobio 200.000 kuna za izum panela koji CO2 pretvara u biomasu. Dakle, panel se montira s unutarnje strane na zidove građevine, onda filtrira okolni zrak, a kao nusprodukt se stvara biomasa koja se može plasirati na tržište kao dodatak ljudskoj prehrani, stočna hrana, gorivo, osnova za biodizel.

''Zrak ulazi kroz tube, u njima će se nalaziti mikrobiološki rastvor, on će hvatati CO2 i pretvarati ga u kisik i biomasu. On poništava i smanjuje potrebu za upuhivanjem svježeg zraka kad ga ljudima ponestane po uredima", objasnio je Marko Brkljačić iz Nuotwo

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Radi se o bioaktivnoj tekućini, mediju u kojem se nalaze mikroorganizmi koji rade ono što mikroorganizmi rade, a to je fotosinteza. No zasad još o detaljima ne mogu, to je moja tajna", kaže Iva Soža iz Nuotwo. 

Pet drugoplasiranih startupova ovogodišnjeg Factoryja koji su osvojili po 160.000 kn su:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Laftonic: LafTonic ShowPitcher pomaže neovisnim producentima da prodaju svoje TV sadržaje velikim TV kućama koje se sve više brinu o ciljanju prave publike, a manje o kreativnosti. Nude im softver za istraživanje publike tijekom (pred)produkcije, s vlastitim prediktivnim algoritmima i bazom ispitanika. ShowPitcher odgovara na sva ključna pitanja koja TV kuće postavljaju, a producenti mogu optimizirati svoje rezultate korištenjem alata za prepoznavanje reakcija, profiliranje ispitanika i specijaliziranih upitnika.
  • Hero Factory: Mali poduzetnici u Hrvatskoj i diljem svijeta teško dolaze do novih klijenata. Jako žele kvalitetan marketing, ali nemaju novca ni znanja za većinu rješenja, a ni vremena za komplicirane edukacije. Platformom Hero Factory za učenje i vođenje digitalnog marketinga želi se pomoći malim poduzetnicima. Kao mali asistent za online marketing platforma svaki dan slaže lake i brze ekspertne korake koje je potrebno napraviti (za akcije poput objave na Facebooku). To znači da je u nekoliko minuta zabavne i korisne stanke od svakodnevnog posla moguće pripremiti sve potrebno za dovođenje novih prodajnih prilika.
  • A-SAP: Cilj projekta je napraviti znanstveno-istraživački sustav instrumenata nazvan A-SAP koji će biti u stanju visokom preciznošću i u realnom vremenu prepoznati sve relevantne karakteristike tuče (broj zrna, dimenziju, kinetičku energiju itd.). Usto, bit će otporan na ekstremne vremenske prilike te izdržljiv za višegodišnji rad uz minimalno održavanje.
  • Mundus Education System: Projekt kojemu je cilj približiti tehnologiju formalnom obrazovanju putem nekoliko hardverskih i softverskih rješenja. Jedno od njih je pametna društvena igra koja je ustvari platforma za "gejmificirano" učenje, odnosno učenje kroz igru. 
  • RecorrQCQ: Uređaj koji služi za laboratorijska i terenska mjerenja impedancije zaštitnih premaza na metalu. Uređaj je prilagođen korisniku, a rezultat se jednostavno interpretira primjenom referentne skale koja povezuje impedanciju i kvalitetu premaza. Za razliku od uobičajene vizualne kontrole kojom se zamjećuju oštećenja premaza, ReCorr QCQ daje mogućnost procjene kvalitete novih i još neoštećenih premaza. Uređaj je jedinstven na tržištu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo