zagreb connect /

Proglašeni pobjednici Startup Factoryja: 200.000 kuna dobio tim koji CO2 pretvara u biomasu

Image
Foto: zicer.hr

Generalni pobjednik ovogodišnjeg Zagreb Connect-a je tim NUOTWO koji je osvojio 200.000 kuna

27.11.2019.
22:24
zicer.hr
VOYO logo

Pametna društvena igra, sustav koji analizira tuču, softver za istraživanje publike - to su samo neke od ideja čiji su tvorci u srijedu nagrađeni sa 160.000 kuna.
Milijun kuna nagrade podijelilo je šest startupova na konferenciji Zagreb Connect.

Pobjednik je dobio 200.000 kuna za izum panela koji CO2 pretvara u biomasu. Dakle, panel se montira s unutarnje strane na zidove građevine, onda filtrira okolni zrak, a kao nusprodukt se stvara biomasa koja se može plasirati na tržište kao dodatak ljudskoj prehrani, stočna hrana, gorivo, osnova za biodizel.

''Zrak ulazi kroz tube, u njima će se nalaziti mikrobiološki rastvor, on će hvatati CO2 i pretvarati ga u kisik i biomasu. On poništava i smanjuje potrebu za upuhivanjem svježeg zraka kad ga ljudima ponestane po uredima", objasnio je Marko Brkljačić iz Nuotwo

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Radi se o bioaktivnoj tekućini, mediju u kojem se nalaze mikroorganizmi koji rade ono što mikroorganizmi rade, a to je fotosinteza. No zasad još o detaljima ne mogu, to je moja tajna", kaže Iva Soža iz Nuotwo. 

Pet drugoplasiranih startupova ovogodišnjeg Factoryja koji su osvojili po 160.000 kn su:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Laftonic: LafTonic ShowPitcher pomaže neovisnim producentima da prodaju svoje TV sadržaje velikim TV kućama koje se sve više brinu o ciljanju prave publike, a manje o kreativnosti. Nude im softver za istraživanje publike tijekom (pred)produkcije, s vlastitim prediktivnim algoritmima i bazom ispitanika. ShowPitcher odgovara na sva ključna pitanja koja TV kuće postavljaju, a producenti mogu optimizirati svoje rezultate korištenjem alata za prepoznavanje reakcija, profiliranje ispitanika i specijaliziranih upitnika.
  • Hero Factory: Mali poduzetnici u Hrvatskoj i diljem svijeta teško dolaze do novih klijenata. Jako žele kvalitetan marketing, ali nemaju novca ni znanja za većinu rješenja, a ni vremena za komplicirane edukacije. Platformom Hero Factory za učenje i vođenje digitalnog marketinga želi se pomoći malim poduzetnicima. Kao mali asistent za online marketing platforma svaki dan slaže lake i brze ekspertne korake koje je potrebno napraviti (za akcije poput objave na Facebooku). To znači da je u nekoliko minuta zabavne i korisne stanke od svakodnevnog posla moguće pripremiti sve potrebno za dovođenje novih prodajnih prilika.
  • A-SAP: Cilj projekta je napraviti znanstveno-istraživački sustav instrumenata nazvan A-SAP koji će biti u stanju visokom preciznošću i u realnom vremenu prepoznati sve relevantne karakteristike tuče (broj zrna, dimenziju, kinetičku energiju itd.). Usto, bit će otporan na ekstremne vremenske prilike te izdržljiv za višegodišnji rad uz minimalno održavanje.
  • Mundus Education System: Projekt kojemu je cilj približiti tehnologiju formalnom obrazovanju putem nekoliko hardverskih i softverskih rješenja. Jedno od njih je pametna društvena igra koja je ustvari platforma za "gejmificirano" učenje, odnosno učenje kroz igru. 
  • RecorrQCQ: Uređaj koji služi za laboratorijska i terenska mjerenja impedancije zaštitnih premaza na metalu. Uređaj je prilagođen korisniku, a rezultat se jednostavno interpretira primjenom referentne skale koja povezuje impedanciju i kvalitetu premaza. Za razliku od uobičajene vizualne kontrole kojom se zamjećuju oštećenja premaza, ReCorr QCQ daje mogućnost procjene kvalitete novih i još neoštećenih premaza. Uređaj je jedinstven na tržištu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo