Igračka Barbie prolazi kroz najteže dane od svog postojanja i čini se kako se njeno vrijeme približava kraju. Sudeći prema prodaji, popularnost je jako pala - u prvom tromjesečju je prodaja ove lutke pala za 13 posto što je drugi kvartal za redom da prodaja pada.
Barbie je sad već gotovo šest desetljeća ključan dio prodaje za tvrtku Mattel koja je u prvi tri mjeseca 2017. godine zabilježila pad prodaje od 15,4 posto, piše BBC.
U prošloj godini je prvih devet mjeseci prodaja barbika bilježila rast što je bio rezultat mnogih marketinških napora kako bi uzvratili kritičarima da predstavljaju nerealno tijelo za djevojčice. Dionice Mattela pale su za šest posto, a u protekloj je godini izgubila čak četvrtinu svoje vrijednosti. Ništa bolje nije bilo ni za Uskrs - u prvom je kvartalu zabilježen gubitak od 113,2 milijuna dolara što je puno više od prošle godine kada je gubitak trebao biti 73 milijuna dolara.
Je li Barbie samo u "krizi srednjih godina" i slijede nove promjene ili je svijet igračaka zašao u drugačije razdoblje, tek ćemo vidjeti.