Nizozemska /

Kakva ideja! Vožnja u adrenalinskom parku nagrada svima koji su se htjeli testirati

Image
Foto: Shutterstock

Prodano je tek oko 75 posto ulaznica, a direktor prodaje i marketinga zabavnog parka René Peul to objašnjava oklijevanjem ljudi da se podvrgnu testiranju.

11.4.2021.
13:40
Shutterstock
VOYO logo

Nizozemski obožavatelji roller-coastera koji su pristali na uzimanje brisova iz nosa mogli su tijekom vikenda na adrenalinske vožnje u zabavni park u okviru eksperimenta čiji je cilj ublažavanje mjera ograničenja u borbi protiv koronavirusa.

Dvije tisuće ulaznica ponuđeno je za zabavni park "Hellendoorn" koji je u subotu postao prvi nizozemski adrenalinski park otvoren od uvođenja mjera ograničenja prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U eksperimentu su sudjelovali i poznata izložba cvijeća Keukenhof, zoološki vrtovi, kazina i turističke atrakcije.

Image
Sa 4 na 6 tjedana /

Ubrzavaju cijepljenje: Francuska produžuje razmak između prve i druge doze Pfizer/BioNTecha i Moderne

Image
Sa 4 na 6 tjedana /

Ubrzavaju cijepljenje: Francuska produžuje razmak između prve i druge doze Pfizer/BioNTecha i Moderne

Eksperiment je zahtijevao temeljito planiranje kako bi se osiguralo socijalno distanciranje

Posjetitelji zabavnog parka stariji od 12 godina morali su unaprijed naručiti ulaznicu i test za covid-19. U park su smjeli ući oni s negativnim testom ne starijim od 40 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Chermaine Streppel (20)  putovala je 100 kilometara do zabavnog parka. "U zamjenu za pet sekundi za bris nosa dobila sam čitav dan zabave", kazala je.

Vincenzo van Wijk, koji je dan proveo u Hellendoornu s prijateljima, također misli da je vrijedilo gnjavaže s testiranjem.

Nedostajala su mu uzbuđenja vožnji u zabavnom parku.

Prodano je tek oko 75 posto ulaznica, a direktor prodaje i marketinga zabavnog parka René Peul to objašnjava oklijevanjem ljudi da se podvrgnu testiranju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo