Zagrebačka tvrtka Serengeti bavi se razvojem kompleksnih poduzetničkih poslovnih aplikacija, uglavnom za vodeće proizvodne kompanije u svijetu, od ponajvećeg proizvođača opreme za zavarivanje za kojeg programiraju robotsku ruku, do lidera u solarnoj industriji baterijama te glavnih aktera u sektoru logistike, piše Poslovni dnevnik.
Kako pojasnio osnivač i direktor Serengetija Goran Kalanj, rade po modelu tzv. team extensiona koji podrazumijeva da se daje ekspertiza u nekoliko industrijskih vertikala pa s partnerima osigurava zaokružena softverska konzultantska usluga.
Neobični za europske pojmove - zašto?
Ono po čemu je Serengeti jedinstven je da osim klasičnog vertikalnog napredovanja potiče i potpune promjene karijere njihovih zaposlenika uz sav pripadajući support, coaching i to bez potrebe za startanjem od nule, s nižim uvjetima, piše Poslovni dnevnik.
Serengeti je u još jednoj stvari "neobičan" čak i za europske pojmove kad je posrijedi odnos prema ljudskom resursu - ove su godine pokrenuli interni natječaj, među zaposlenicima, kako bi ih potakli da dovedu nove provjerene kadrove i nagradili ih za trud. Istaknuli su da će onaj tko preporuči dobrog i vrijednog developera dobiti do 10.000 kuna u gotovini. Tom su kampanjom proširili doseg te je upravo to klasičan slučaj uspješnog performance marketinga.
Kalanj nadodaje da su stručnjaci Serengetija duboko uključeni u cijeli proces naručioca. Sve to radnici, iako posluju s europskim kompanijama, čine odavde, bilo iz ureda u Zagrebu, od doma ili u kombinaciji - zaključno, bez potrebe za odlaskom u inozemstvo. Štoviše, zaposlenika je početkom godine bilo 60, a od ovog tjedna više od 100.
Kalanj ističe da je njihov idealni zaposlenik situirani odrasli zreli developer/ica sa značajnim iskustvom koje može upotrijebiti u složenim projektima za klijenta. Tvrtka potiče napredovanje, njihovi developeri su pretežno s diplomama tehničkih fakulteta ili veleučilišta, ali zapošljavaju i druge profile ljudi koji imaju dovoljno relevantnog i dokazivog programerskog iskustva.