MateRimac (31) dobio je novu prestižnu nagradu, onu za gospodarstvenika godine i time potvrdio svoj status te još jednom naglasio da se nalazi tek na početku i da ima mnogo za napraviti.
Ali, dok on uistinu i misli to što je govorio dok je primao posebnu nagradu "Gospodarstvenik i gospodarski događaj 2019.", koju su četvrti put organizirali Večernji list i Poslovni dnevnik, pogled na sve što je napravio kroz karijeru daje drugu sliku. Jer, iza ovog mladića cijeli je niz uspjeha.
Ako se i stavi po strani njegov nagrađivani izum iGlove, koji je s Lukom Bošnjakovićem napravio kao maturalni rad, u poduzetničkoj karijeri iza i ispred njega mnogi su izumi. Ponajprije vezani za automobile, ali i bicikle.
Probio se u centar pažnje s prilagođenim BMW E30, nazvanim "Zeleno čudovište". Pogon mu je bio električni, do stotinu kilometara na sat stizao je za 3,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosila mu je 280 km/h. Time si je "Zeleno čudovište" 2011. priskrbilo titulu najbržeg električnog vozila u kategoriji A, grupi VIII i klasi 3. Trebao je pet renovacija u više od pet godina da bi postao što je postao i u tom trenutku Rimcu se "upalila lampica". Kad je vidio koliko malo čini originalno vozilo, a koliko njegovi dijelovi, odlučio je napraviti potpuno nov automobil. Iz "temelja".
To se postiglo 2011. s Concept_One sportskim električnim automobilom od 1850 kilograma i 1287 konjskih snaga. Iako tako težak i moćan, do "stotke" je mogao za 2,6 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 355 km/h. Unutar njega su moduli baterija koji "drže" 600 kilometara u komadu. Napravljeno ih je osam i svi su prodani. Ali, ono bitnije, baterijske ćelije koje su se nalazile u automobilu kupio je Sony.
Ali, iznimnu pažnju 2015. Rimcu je donijela suradnja s profesionalnim vozačem Nobuhirom Tajimom, za kojeg je načinio Tajima Rimac E-Runner Concept_One, u kojem je završio na drugom mjestu u utrci Pikes Peak International Hill Climb. To ne bi bilo toliko značajno da se taj električni automobil nije natjecao protiv "klasičnih" motornih trkačih automobila.
Dodatni iskorak bio je Concept S, predstavljen 2016. Riječ je o lakšem, ali i moćnijem nasljedniku Concept_Onea. Do "stotke" dolazi za 2,5 sekunde i maksimalna brzina iznosi mu 365 km/h. Ima četiri električna motora koji omogućavaju 1032 Kw ili 1384 konjske snage.
Rimac C_Two je pak bio još jedan korak naprijed za Rimca. Predstavljen prošle godine nudi potpuno osvježen dizajn, ali i više moći. Riječ je o 1914 konjskih snaga, teži tek 1950 kilograma unatoč velikim baterijama i bez obzira na to do "stotke" dolazi za 1,85 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 415 km/h.
Osim automobila, ali i komponenti bitnijih mu za poslovanje, koje su Rimcu priskrbila partnerstva s velikanima kao spomenuti Sony, Porsche, Hyundai, Aston Martin, Jaguar... Rimac se kroz sestrinsku kompaniju GreypBike bavi i električnim biciklima. Iznimno su popularni i svaki model, od Greyp G12 iz 2013., Greyp 12S iz 2015. te Greyp G6 iz ove godine zabilježio je dobre rezultate na tržištu.