posluju obnovljivo /

Facebook je korak bliže održivom poslovanju, smanjili su emisiju stakleničkih plinova za 94 posto

Image
Foto: shutterstock

U 2018. tvrtka je najavila cilj smanjenja emisija za 75 posto do 2020. godini

17.4.2021.
15:34
shutterstock
VOYO logo

Facebook je objavio da su dosegli neto nultu emisiju, otvarajući put da postignu svoj širi cilj neto nulte emisije u cijelom svom opskrbnom lancu do 2030. godine.

Image
krivo su zaključili /

Jednom francuskom gradiću Facebook je ugasio stranicu, ime im nije bilo prihvatljivo. Nakon puno rasprave sve je rješeno

Image
krivo su zaključili /

Jednom francuskom gradiću Facebook je ugasio stranicu, ime im nije bilo prihvatljivo. Nakon puno rasprave sve je rješeno

Smanjili su emisiju stakleničkih plinova za 94 posto

Društvena mreža priopćila je da je smanjila emisiju stakleničkih plinova za 94 posto tijekom posljednje tri godine, a njezino poslovanje sada podržava 100 posto obnovljiva energija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Te smo ciljeve postavili u 2018. godini i danas smo jedan od najvećih korporativnih kupaca obnovljive energije", rekli su iz Facebooka. "Imamo ugovore za više od šest gigavata vatra i sunčeve energije u 18 država i pet zemalja. Svih 63 projekta nova su i nalaze se na istim električnim mrežama kao i podatkovni centri koje podržavaju".

U 2018. tvrtka je najavila ograničeniji cilj smanjenja emisija za 75 posto do 2020. Prekomjerno puštanje u prilog tome da Facebook može postići svoj cilj do 2030. godine, koji uključuje ne samo emisije uzrokovane vlastitim podatkovnim centrima Facebooka, već i one dobavljača tvrtke, od programera hardvera koji grade njegove poslužitelje do tvrtki koje preuzimaju outsourcing koje upravljaju njegovim moderiranjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako tvrtka kupuje dovoljno obnovljive energije za pogon cjelokupnog poslovanja, još uvijek ne napaja cijelo svoje poslovanje obnovljivim izvorima energije. Umjesto toga, tvrtka, kao i mnoge druge, može kupiti certifikate za obnovljive izvore energije kako bi se podudarala s energijom proizvedenom iz fosila, na koju je prisiljena pouzdati se ako električne mreže nemaju dovoljno obnovljive električne energije na raspolaganju za zadovoljenje potražnje.

"Najveća poluga je dizajnirati i izgraditi neke od energetski najučinkovitijih svjetskih centara podataka", rekao je Facebook-ov glavni tehnološki direktor, Mike Schroepfer. "Ali također smo postali jedan od najvećih svjetskih kupaca obnovljivih izvora energije".

Schroepfer, ključni član užeg kruga Marka Zuckerberga, kao primjer pozitivnog utjecaja tvrtke naveo je solarni projekt snage 180 MW u Utahu, koji je objavljen sredinom travnja.

Rekao je da je Facebookov neto nulti zalog uključivao i ulaganja u manje tradicionalna područja. Podatkovni centri tvrtke hlade se s manje vode i manje električne energije od tradicionalnih klimatizacijskih uređaja, što znači da se oko 10 posto energije u datacentru koristi za neračunalne zadatke poput hlađenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Utrka do nule postala je važna najvećim tehnološkim tvrtkama

Facebook objava donijela je mješovit prijem klimatskih aktivista. "Ovo je najmanji minimum koji tvrtka može učiniti usred klimatskih vanrednih situacija", napisao je Luke Kingma, klimatski aktivist i strateg brenda. "Najveći izvor emisija s društvenih platformi nisu njihovi podatkovni centri. To su njihova pravila oglašavanja i sadržaja".

Utrka do nule postala je točka pozitivne konkurencije za neke od najvećih svjetskih tehnoloških tvrtki. Facebook, Google, Microsoft, Apple i Amazon imaju različite, ambiciozne ciljeve za smanjenje svojih klimatskih emisija. i socijalne inicijative.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo