Točan zaključak /

Domišljatim eksperimentom dokazao seksizam klijenata u e-mail komunikaciji

Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Poslovnjak je otkrio da žene trebaju uložiti znatno više energije u zadobivanje poštovanja od strane klijenata.

10.3.2017.
23:24
Goran Kovacic/PIXSELL
VOYO logo

Martin R. Schneider je pisac i urednik koji se u slobodno vrijeme bavi promatranjem ljudskog ponašanja. Na Twitteru je podijelio eksperiment čiji je protagonist bila njegova bivša poslovna kolegica Nicole Pieri.

Schneider je najprije istaknuo kako je njegovoj kolegici uvijek trebalo previše vremena za rad s klijentima, dok je on bio znatno brži u tomu. Nicole je smatrala kako je to zbog iskustva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Eksperiment je započeo poslavši e-mail klijentu pod kolegičinim imenom. Uvijek je bio brz i ljubazan te nikada nije imao većih problema s klijentima. Međutim, kada je poslao e-mail pod imenom Nicole, naišao je na vrlo nepristojnu komunikaciju s druge strane.

Kada je ponovo prešao na slanje e-mailova sa svojeg imena, ponašanje klijenta se u potpunosti promijenilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Eksperimentirajući dva tjedna na taj način Schneider je utvrdio kako u poslovnom svijetu nije najpoželjnije slati e-mailove sa ženskog imena.

Otkrio je, dakle, da žene trebaju uložiti znatno više energije u zadobivanje poštovanja od strane klijenata.

Također, ustvrdio je da ženska imena koje inače nose tamnopute osobe imaju još većih problema.

S njegovim zaključcima slažu se i znanstvenici, koji su dotičnu pojavu dokazali i znanstvenim metodama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo