Električni automobili nisu više samo trend već budućnost industrije koja teži prema "čišćoj energiji", zbog čega se automobilski divovi trude učiniti što snažniji i bezbolniji zaokret te ostati relevanti na tržištu. Upravo to čini i njemački Volkswagen, ali spajanjem "starog" s "novim".
- Legendarna Buba slavi 85 godina: Palac gore dao joj je i Adolf Hitler
- Posljednja Buba ikad sišla je s proizvodne trake nakon gotovo 40 godina: 'Kucnuo joj je čas'
Odnosno, dizajnom koji budi nostalgiju i modernom tehnologijom koja se krije "ispod haube". Konkretnije, Volkswagen je u dvije stare Bube ugradio pogon e-Upa, a uspio je to u eClassicsom. Čelnicima kompanije cijela priča se toliko svidjela da su te dva nadograđena automobila nazvali prototipovima, što pak znači da bi zaljubljenici u Bube mogli doći na svoje. Samo na nešto drugačiji način.
Ukratko, e-Buba ili e-Käfer ima bateriju kapaciteta 38 kWh, a masa vozila 1280 kilograma ili gotovo 50 posto više od Bube s motorom s unutarnjim sagorijevanjem. Može prijeći 200 kilometara do novog punjenja, a do 80 kilometara na sat ubrzava za oko osam sekundi.
Premijera ovog automobila bit će na automobilskom showu u Frankfurtu, koji se održava od 12. do 22. rujna, a tad bi mogle stići i informacije o komercijalnoj proizvodnji e-Buba.