JESENSKA ULTRA / Američki mornari s nosača aviona troše kao da sutra ne postoji: 'Volimo klubove, lokalnu hranu'

Kako su sišli s broda na njega se ne vraćaju - već doslovno žive u gradu pod Marjanom. Sve do četvrtka kada odlaze u novu misiju

7.11.2022.
8:00
VOYO logo

Brod je usidren, a dio članova posade uživa u osunčanoj Rivi. Mnogi od njih prvi put su u Splitu, a na svoje slobodne dane ne žale kažu nijednog potrošenog dolara.

"Do sad sam potrošio 2000 dolara. Kupio sam dosta odjeće, ali bio sam i u klubu. Volim klubove", kaže član posade američkog nosača aviona, Jamaic Robertson.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrlo lijep grad s mnogo kulture. Uživamo u hrani svakako", kaže Tian Vlok, član posade američkog nosača aviona. Na pitanje što mu se najviše sviđa, odgovara: "Lokalna hrana, namirnice su puno svježije."

Američki mornari ne jedu samo burgere, potvrđuju i ugostitelji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naša domaća tradicionalna jela, ali primjer jaje to je daj samo daj, troši, samo troši, tako da možete se pripremiti, ali nikad se ne možete dovoljno pripremit", tvrdi Nikola Bakoč, voditelj restorana.

Namirnica možda manjka, ali gosti nisu zahtjevni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zapravo ni ne pitaju puno, oni samo žele što žele i to dobiju. To se može svesti na 200 300, 400 kuna po glavi. Ali stekao sam dojam da su oni generalno ovdje zadovoljni", smatra Bakoč.

Neki su kupovali, a drugi su se samo htjeli pošteno odmoriti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Odmarali smo. on nam je uzeo hotel, malo smo naspavali, jer puno radimo na brodu", rekao je Christopher Suarez, član posade američkog nosača aviona

Image
'GEORGE BUSH' /

Zašto već drugi nosač aviona SAD-a u RH u 2022.? 'Značaj je...'

Image
'GEORGE BUSH' /

Zašto već drugi nosač aviona SAD-a u RH u 2022.? 'Značaj je...'

Stoga ne čudi da su početkom studenog neki hoteli bili gotovo popunjeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Evo posljednjih 4 dana okupirali su nam hotel. Preko 95 posto članovi američkog ratnog broda. Što da vam kažem poput jesenske Ultre", objašnjava voditeljica prodaje u hotelu, Nika Vodanović.

Troše, a da ni ne pitaju za cijene, kažu nam prodavači.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dobri su kupci, bar ja sam zadovoljan s njima. Situacija je dobra, malo su digli šušura po gradu kao što se vidi", kaže prodavač suvenira, Duje Krneta.

Ratni brod s 5 tisuća članova posade svakako je promijenio sliku grada posljednjih dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Love island games
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo