Tvrtka je najavila nekoliko poboljšanja usmjerenih prema tome da "reduciraju priče za koje se ljudi često žalu da su neželjene i da ih oni ne žele vidjeti".
U postu na blogu objašnjena su tri načina na koji Facebook namjerava očistiti naše News feedove.
Smanjivanje mamljenja “lajkovima”, odnosno postova koji podržavaju “lajkanje” ili komentiranje kao način igranja s algoritomom News Feeda koji nagrađuje postove s više angažmana na način da im pridaje istaknutije mjesto u feedu.
Smanjivanje, “sadržaja koji često kruži”, što znači da se viralni video koji svatko dijeli neće pojaviti dva puta na vašem feedu.
Uklanjanje “spam linkova”, tako da će se iz News Feeda ukloniti sve one priče koje zavode korisnike da kliknu na linkove koji vode na oglase ili druge spam poruke.
Tko ne bi želio da Facebookov News Feed ima manje antipatične postove? Evo jednog primjera:
Nove izmjene će vjerojatno donijeti bolje iskustvo za brojne korisnike ove društvene mreže, koji će moći više uživati jer će dobivati više sadržaja do kojih im je zaista stalo. No, što je s brandovima?
Prema Facebooku, sve bi trebalo biti u redu, barem dok se brendovi ne oslanjaju na spam kao način za širenje sadržaja.
No, kao ističe Business Insider, ovo je samo najnoviji potez u Facebookovom ratu koji već dulje vrijeme vodi protiv dosadnih sadržaja.