'HAHA' I 'HEHE' POPULARNIJI: 'LOL' polako izumire na društvenim mrežama

Image
Foto: Internet
10.8.2015.
18:37
Internet
VOYO logo

Analiza postova iz svibnja koju su među građanima Sjedinjenih Država proveli zaposlenici Facebooka pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smijeh s obzirom na geografsko područje, spol i dobnu starost, piše Daily Mail.

Otkriveno je da je onomatopeja "hehe" češće korištena od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, većinom starije životne dobi, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi "haha". Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a "hehe" je na trećem mjestu s 13,1 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele pokazati da im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje "hehe", "haha", a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.

Hina/Tehnoklik.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo