"Milijuni osoba diljem svijeta svakodnevno nastavlja koristiti telefaks", objašnjava Jonathan Coopersmith, profesor na Sveučilištu Texas A&M i autor djela o povijesti tog uređaja.
Još više čudi da se novi uređaji nastavljaju prodavati, kako tvrtkama tako i pojedincima. "Prodaja redovito pada zbog elektronske pošte. No, tržište je daleko od nestanka", potvrđuje Nicolas Cintre, pomoćnik direktora japanske tvrtke, vodeće u tom sektoru, Brother France.
Godine 2005. stručnjaci su procjenjivali prodaju u svijetu na 20 milijuna komada godišnje, a ona danas iznosi nekoliko milijuna. "Tržište opstaje. Oni koji su predvidjeli smrt telefaksa prije deset godina prevarili su se", ocijenio je Cintre.
Neočekivan otpor pripisuje se privrženosti nekih korisnika faksu, posebice među "najstarijim generacijama". "Postoje navike koje traju. Telefaks služi kao podrška u slučaju informatičkih kvarova", objašnjava dužnosnik Brothera.
Navika nije sve. "Telefaks omogućava slanje potpisanih dokumenata koje se smatra autentičnima što nije slučaj s mailovima", kažu stručnjaci.