Ne odgovarajte na pozive nepoznatih brojeva
Ferris tvrdi da se te navike treba rijesiti prvenstveno zato sto ce takva smetnja omesti vasu koncentraciju, sto cete kasnije 'platiti' vremenom. Ako je poziv vazan, pozivatelj ce biti u prednosti pred vama, jer je nazvao pripremljen, dok vi to niste. Umjesto toga, koristite Google Voice kako biste provjerili svoje poruke ili servise poput PhoneTaga kako bi vam pozivatelji ostavili e-mail.
Nikada ne pisite mailove rano ujutro ili kasno navecer
Ako odgovarate na mailove cim dodete na posao, to ce vam poremetiti prioritete i sve planove za dan, a ako ih pisete navecer, bit cete neispavani. Ferris predlaze da se mailovi pisu iza 10 sati ili barem dok ne obavite prvu obvezu tog dana.
Ne pristajte na sastanke ako ne znate njihov cilj i vrijeme zavrsetka
Ako je krajnji cilj jasno definiran te ako postoji dnevni red, niti jedan sastanak ili poziv ne bi trebao trajati vise od 30 minuta, tvrdi Ferris. Stoga, te stvari trazite unaprijed kako biste se mogli pripremiti i dobro iskoristiti zajednicko vrijeme.
Ne dopustajte ljudima da brbljaju
Zvuci grubo, ali je prijeko potrebno. Pricanje o nebitnim stvarima trosi previse vremena, smatra autor. Stoga, kada vam ljudi pocnu pricati o svojem vikendu, pristojno ih prekinite s recenicom poput: 'Usred posla sam, ali reci, sto trebas?'. No, uzmite u obzir da se ne slazu svi oko toga. Ako poslovno putujete u drugu drzavu, raspitajte se kakvi su tamo obicaji sto se tice 'brbljanja'.
Nemojte si stalno provjeravati e-mail
Provjeravajte si inbox u zadanom vremenu. Ferris kaze da on to radi dva puta dnevno. Vas inbox se mora 'konzumirati' u dozama, nemojte biti ovisnik. Alati poput automatskih odgovora i sustava Boomerang pomazu.
Nemojte komunicirati s klijentima koji vam ne donose zaradu, a trose vam vrijeme
Napravite 80-20 analizu vasih klijenata na dva nacina, savjetuje Ferris. Pitajte se: kojih 20 posto produciraju 80 posto moje zarade, a kojih 20 posto oduzimaju 80 posto mog vremena? Zatim stavite najglasnije i najmanje produktivne na auto-pilot, pozivajuci se na promjenu politike tvrtke.
Svojim problematicnim klijentima posaljite upute. Recite im koliko vas puta smiju zvati ili koliko cete ih najduze cekati da ispune svoju obvezu. Ako ce to iznervirati vase glasne klijente, nista zato. Nekada ih jednostavno morate otpustiti.
Nemojte raditi jos vise kako biste bili manje zauzeti
Lijek za 'prenatrpanost' nije vise rada, nego smireni i stalozeno slaganje prioriteta, smatra Ferris. Nemojte ciniti gresku koju svi rade, a to je groznicavi rad kada ste zatrpani poslom. Umjesto toga, sjednite i odlucite sto treba napraviti hitno. Ako nemate vremena, nemate prioriteta, stoga dobro razmislite, a nemojte raditi vise, savjetuje autor.
Nemojte biti rob digitalnih uredaja cijelo vrijeme
Uzmite si barem jedan dan tjedno kada cete ostaviti svoj smatrphone negdje gdje vam nece biti pri ruci. Ako vam je to jako tesko, onda ste upravo ta osoba koja bi to trebala ciniti svaki tjedan.
Nemojte ocekivati da ce vam posao popuniti praznine iz privatnog zivota
Posao nije sav zivot, kaze Ferris. Iako se cini ocitim, tuzna je istina da, iako se mnogi slazu s tim principom, mnogi dodu do toga se njihova djela ne slazu s onime u sto vjeruju. Iskoriste slobodno vrijeme za svoje voljene i za zanimljive aktinosti i radite ih s istom strascu s kojom obavljate svoj posao.