Wigo pomaže studentima da saznaju gdje njihovi prijatelji izlaze van i gdje se zabavljaju (ili uče, bave se sportom ili nešto drugo rade).
No, ono što je brojne studente zaludilo kod ove aplikacije jest da Wigo ne mogu jednostavno skinuti i koristiti. Oni je zaista, zaista trebaju željeti. Naime, kako bi se aplikacija "otključala" za njihovu školu, potrebno je prikupiti od nekoliko stotina do nekoliko tisuća zahtjeva školskih prijatelja.
"Ljudi kažu da je Wigo sličan aplikaciji YikYak, međutim jedina stvar koja je zajednička s YikYak-om je da je studenti vole koristi. Volimo misliti da je to LinkedIn za fakultete. Potreban je mrežni učinak", rekao je mladi Kaplan za Business Insider.
Wigo ima čak i ono što je poznato kao "veleposlanici škole", studente koji lobiraju kod drugih studenata da se prijave na aplikaciju dok određena obrazovna ustanova, škola, fakultet i sl. ne dođe do "magičnog broja" kako bi se aplikacija Wigo mogla "otključati". To je otprilike oko 5% cjelokupne populacije na nekom fakultetu.
Natjerati djecu s koledža da čekaju bila je čista genijalnost. Aplikacija je dostupna od rujna i dosad je zatražena u više od 1.200 kampusa, u 73 škole je već u upotrebi i zasad ima više od 100.000 aktivnih korisnika.
Štoviše, Wigo tim je podigao svoj prvi novac putem "venture" finaciranja. Dobili su 14 milijuna dolara za daljni razvoj. Podržavaju ih i savjetuju mnogi digitalni poduzetnici kao što su Paul English, osnivač Kayaka, Kevin Colleran, prvi čovjek prodaje u Facebooku, suosnivači Tindera Sean Rad i Justin Mateen te druga poznata imena.
Sve se to događa ovim mladim ljudima, iako aplikacija još nema prihoda - jer još nema ni poslovni model. U nekom trenutku, tim će se i tome posvetiti, možda preko popusta i usluga lokalnih mjesta za izlaske koja bi htjela da studenti dođu upravo kod njih i tamo tulumare, kaže Kaplan.
Kaplan je na ideju došao prije dvije godine kada je bio brucoš u maloj školi izvan Bostona pod nazivom Holy Cross. Uočio je da njegovi prijatelji troše velike količine vremena u planiranju izlasaka i tulumarenja.
"Svi moji prijatelji su postavljali ista pitanja, svaki četvrtak, petak, i subotu navečer: Tko ima tulum? U kojem kafiću ćemo se sastati?"
Odlučio je za svoju školu napraviti aplikaciju koju je nazvao "Who Is Going Out" (Wigo). Jedini problem je bio taj što on nije programer. Ipak, ljeto je proveo projektirajući aplikaciju, a zatim je posudio novac od svojih roditelja i angažirao programera.
"Pokrenuo sam je u mojoj školi. U roku od tri tjedna, pola škole koristilo je aplikaciju", kaže on. To je bilo prije 13 mjeseci, u siječnju 2014. godine.
U samo 13 mjeseci ovaj 23-godišnjak uz pomoć nekolicine svojih prijatelja izgradio je kompaniju koja vrijedi 14 milijuna dolara.