Prema njegovim riječima, besplatni period korištenja još uvijek traje za 8,5 milijuna ljudi, no pitanje je koliko njih će se odlučiti za daljnje korištenje. Jednako tako, pitanje je koliko je od 6,5 milijuna plaćenih korisnika jednostavno zaboravilo otkazati uslugu, pa se ona automatski poćela naplaćivati.
Kada je Apple Music krenuo s radom, Cook je rekao kako imaju 11 milijuna ljudi na probnom periodu, što znači kako je nešto više od polovice toliko zadovoljno uslugom da su je odlučili plaćati. S jedne strane, ove brojke ne konkuriraju Spotify servisu, koji ima bazu od 20 milijuna plaćenih korisnika. No, obzirom da Apple Music nije dostupan na Androidu i da nema opciju besplatnog slušanja, broj korisnika i nije tako loš.
Šef Applea Tim Cook izašao je s ovim podacima na eventu Wall Street Journala u New Yorku. Osim o Apple Musicu, Cook je pričao i o električnim automobilima. Nije spominjao planove o budućem Apple automobilu, no ipak je rekao kako "software sve više postaje sve važniji dio automobila". Dotaknuo se i CarPlay sustava kojeg možemo naći u sve više automobila:
"Želimo da ljudi imaju iskustvo iPhonea u automobilu."
Osvrnuo se na prodaju Apple Watcha, ali nije spominjao točne brojke jer zasad ne želi odavati podatke konkurenciji. Naglasio je tek kako je Apple "poslao gomilu satova na sve strane svijeta".
Uz to je i najavio početak prodaje Apple TV-a sljedećeg tjedna.