Svi modeli s lavićem na nosu ubuduće će nositi nulu u sredini (dvije ukoliko je riječ o monovolimenu ili crossoveru), dok će na kraju oznake stajati "1" ili "8", ovisno o tome da li je riječ o novom modelu ili nasljedniku. Također, jedinica na kraju oznake upućuje na to da je model namijenjen tržištima u ekspanziji, piše autoholik.net.
Što se same 301-ice tiče, informacija je malo, no saznajemo kako je riječ o kompaktnoj limuzini brojnih aduta. Krasi je moderan dizajn, inspiriran modelima 208 i 508, ekonomični motori, prostrana kabina (međuosovinski razmak od 2650 mm), najveći prtljažnik u segmentu (506 litara) te bogata oprema.
Kupci će moći birati između tri motora, dva benzinska i jednog dizelskog. Ponudu benzinaca otvara 1.2-litreni 3-cilindrični VTi snage 71 KS, a slijedi ga 1.6-litreni VTi sa 115 KS. Poklonicima dizelaša namijenjen je 1.6-litreni HDi snage 92 KS.
Benzinski motori bit će dostupni uz ručni ili automatski mjenjač, dok će se dizelski stroj spajati isključivo s ručnim mjenjačem.
Peugeot 301 će se sastavljati u Vigu (Španjolska), a na tržištu ga možemo očekivati u studenom ove godine, najprije turskom, a potom i na području središnje i istočne Europe (ne i zapadne), Rusije, Bliskog Istoka, Južne Amerike i Afrike.
Više: autoholik.net