Daniel Korell pisao je tvrtki na Facebooku, ustvrdivši da popularni hot kečap "vjerojatno nije za maloljetnike", nakon što je pregledao QR kod na boci očekujući da ga preusmjereni na web stranicu natječaja za dizajn etikete. No, umjesto toga je završio na pornografskoj stranici.
Korell je napisao da je pokušao očitati kod s "nekoliko telefona" i da je pokušao "ručno", s direktnim unosom web adrese, ali je svaki put stigao na isto odredište.
Heinz se ispričao Korellu uz obrazloženje da je vlasništvo tvrtke nad tom stranicom isteklo nakon natječaja koji je trajao od 2012. do 2014 godine.
"Čak i ako je boca ostatak iz tog doba, ona još uvijek može završiti u mnogo domova", odgovorio je Korell u komentaru. "Neshvatljivo se da niste zadržali domenu još godinu ili dvije. A .de domene zapravo ne koštaju bogznašto".
Kao naknadu, Heinz je Korellu ponudio besplatnu bocu dizajniranu po njegovoj želji i ponudu da će rado prihvatiti njegove "prijedloge za provedbu budućih kampanja".
Njemačk Bild pak piše da je Korell također dobio i ponudu za besplatno članstvo na porno stranici koja je preuzela domenu od Heinza.