Riječ je o ranim pokazatelju velikih ambicija u vezi društvenih mreža za Facebook Messenger.
Postojat će dva načina pristupa Uberu preko Messengera. Prvo, ako je vaše odredište već spomenuto u prepiski, jednostavno ga prstom lagano pritisnite kako bi naručili prijevoz.
Drugi je način da izaberete opciju 'More' u Messengeru, koja izgleda kao tri točkice u traci s alatima (toolbaru), koja će vas odvesti do nove opcije za prijevoz.
Ako budete dovoljno često koristili Uber preko Messengera, nakon nekog vremena pojavit će se ikonica auta u vašem toolbaru, zajedno s gumbima za mijenjanje fonta i drugim prečacima.
Nećete morati imati instaliranu Uber aplikaciju kako bi koristili njegove usluge preko Messengera, kažu iz Facebooka. Da bi koristili Uber, moći ćete bilo povezati vaš postojeći račun na Messenger ili stvoriti novi unutar ove Facebookove aplikacije.
Nakon što je Uber naručen, pojaviti će se poruka u razgovoru u kojem trenutno sudjelujete, a Facebook tvrdi da će to olakšati prijateljima da znaju kada krećete susresti se s njima.
Uber u Messengeru
Uber ima još neke usluge u Messengeru koje se nalaze i u njegovoj osnovnoj aplikaciji, poput obavijesti o porastu cijene te procjene kada će vaša vožnja stići. Nema načina za podijeliti cijenu među više putnika, ali možete poslati prijateljima novac odvojeno preko Messengera.
Facebook na ograničeno vrijeme nudi i mogućnsot da korisnici dobiju 20 dolara besplatne vožnje za prvu narudžbu preko Messengera.
Uber je Facebookov prvi prijevozni partner, ali tvrtka kaže kako će u budućnosti biti još sličnih objava. Facebook je već prije rekao kako testira integraciju Messengera s nizozemskim avio prijevoznikom KLM-om, što bi omogućilo korisnicima da provjere sve detalje o letu u chat mjehuriću aplikacije.
Povezivanje s Uberom važan je korak za Facebook koji nastavlja šititi svoju Messenger aplikaciju sve više preko granica osnovne platforme za komunikaciju. Ranije ove godine društvena je mreža objavila kako preuređuje Messenger u posebnu, nezavisnu platformu te joj dodaje posebne mogućnosti.
Facebookova je strategija izgleda da zadržava korisnike na svojim aplikacijama, a ne da koriste softver drugih tvrtki.