Uređaji ove tvrtke nekoć su bili prvi izbor za profesionalce, koji su preko njega mogli bilo gdje koristiti e-mail, ali u zadnje je vrijeme BlackBerry imao problema držati korak s konkurencijom poput Applea i Samsunga jer su korisnici mobilne telefonije sve više prelazili na touchscreen tehnologiju.
Od sada samo softver
Kanadska će se tvrtka sada fokusirati na proizvodnju softvera, a proizvodnju hardvera će predati drugoj tvrtki.
"Fokusiramo se na razvoj softvera, uključujući sigurnost i aplikacije. Tvrtka planira ukinuti sav unutrašnji razvoj hardvera i to će prebaciti na svoje partnere. To će nam omogućiti smanjivanje zahtjeva za kapitalom i povećati povrat uloženoga", izjavio je glavni izvršni direktor tvrtke, John Chen.
Još ranije ove godine Chen je rekao kako će se do rujna znati hoće li proizvodnja telefona uspjeti ponovo postati profitabilan posao.
Visoki rast i nagli pad
John Jackson, poslovni analitičar, rekao je kako je odluka BlackBerrya da prestane s proizvodnjom uređaja "potpuno pravilna i vjerojatno čak i zakašnjela". Dodao je: "Prihodi od softvera su ono na što se je ova tvrtka još prije trebala usredotočiti, a sada to napokon i može".
Smrt BlackBerry uređaja označava kraj ere za tvrtku koja se nekoć smatrala jednom od nnajvećih svjetskih prodavača smartfona.
Na vrhuncu u rujnu 2013. na svijetu je bilo 85 milijuna korisnika BlackBerrya, ali do ožujka 2016. taj je broj pao na 23 milijuna, kako je tvrtka gubila popularnost u odnosu na iOS i Android platforme.