Istraživanje je obuhvatilo podatke iz 722.558 izvješća o problemima izlistanim na web stranicama, a ti podaci kombinirani su s informacijama tvrtke StatCounter o udjelima na tržištu kako bi se za svakog smartphone proizvođača odredila pouzdana ocjena.
Apple je postigao ocjenu 3,47 na FixYa Reliability Reporter listi, što ga čini 187% pouzdanijim od Samsunga koji ima ocjenu 1,21 i 25 puta pouzdanijim od Motorole.
"Smartphonei se dosljedno uspoređuju slučaj po slučaj, ali nitko nije pregledao ukupne trendove cjelokupnih proizvođačkih smartphone linija", rekao je izvršni direktor i osnivač tvrtke FixYa Yaniv Bensadon najavljujući rezultate istraživanja.
Ne samo da je tvrtka FixYa usporedila telefone s obzirom na proizvođače i njihove tržišne udjele, već je i na brendove gledala "cjelovito", bilježeći zajedničke pritužbe za svaki od njih.
Primjerice, korisnici Applea žale se na kratak životni vijek baterije, nedostatak novih značajki na telefonu i na mogućnosti prilagodbe te na povezivost preko Wi-FI veze.
Korisnici Samsung smartphonea imaju posve različite probleme te pitanja koja se odnose na mikrofon i zvučnike na Samsung telefonima. Korisnici Samsunga također se žale da im se uređaji previše zagrijavaju i da imaju kratko vrijeme trajanja baterije.
Visoka temperatura uređaja također je problem koji muči i kupce Nokije. Oni se također žale na dugo vrijeme odziva, siromašniju ponudu aplikacija i kratak vijek trajanja baterije.
Vlasnici Motorole su najmanje zadovoljni svojim uređajima i najniže rangirani na listi, međutim oni su jedini koji se nisu žalili na baterije (možda zbog fantastične baterije na modelima Droid Razr i Droid Razr Maxx). Umjesto toga, žalili su se na probleme s kamerom i kvalitetu zvučnika te na poteškoće u radu zaslona osjetljivog na dodir. Inače, vlasnici Motorole su najnezadovoljniji aplikacijama koje im dolaze predinstalirane na njihove uređaje.
Cjelokupni FixYa izvještaj možete pronaći ovdje.