Svi smo se susreli s pozivima koji traju u nedogled, pozivi za razne prezentacije, anketna istraživanja, pozivi za akcije mjerenja tlaka i razine šećera u krvi, telefonske prodaje raznih usluga… Znamo da to poprilično jako može dići tlak, ali najjednostavnije rješenje je blokirati te pozive. Kako? Mi smo saznali umjesto vas – pratite ove korake da brže i bolje rješavanje ovog problema.
Zabrana poziva uključuje pozive koji se naplaćuju, stoga hitni pozivi (hitna pomoć, policija, vatrogasci i slično) neće biti blokirani. Aktivirati se može više vrsta zabrana ovisno o tome čije dolazne i odlazne pozive želite blokirati.
Jedna od najjednostavnijih solucija je nazvati svog operatera i zatražiti da vam se aktivira određena zabrana poziva na temelju onoga čije pozive želite blokirati.
Druga solucija je otići u najbližu poslovnicu operatera te zatražiti opciju “Ne zovi” koju je propisalo Ministarstvo gospodarstva je na temelju Zakona o zaštiti potrošača. Kako bi se upisali u registar Pravilnika “Ne zovi” morate ispuniti obrazac koji izdaju Narodne novine. Popunite svoje podatke – telefonski broj, OIB, ime i prezime, adresu prebivališta i broj osobne iskaznice. Nakon što se upišete u registar, vaši podaci će biti uneseni u sustav Pravilnika “Ne zovi”. U roku od tjedan dana usluga zabrane poziva bit će aktivirana.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil