Novi Renault Twingo nadahnut je ne samo izvornim Twingom nego i Renaultom 5 a straga smješten motor budi sjećanja na slavne modele Renault 8 i Renault 10.
On je radikalno drugačiji od svojih prethodnika te predstavlja suvremen pristup konceptu gradskog automobila s naglaskom na inovacije u dizajnu i konstrukciji. Zabavan je, razigran i lepršav automobil, iznimno upravljiv, prostran i izrazito praktičan. S njime smo se družili na prezentaciji održanoj na zagrebačkim ulicama koje su Twingov prirodni ambijent. Budući da mu je cilj privući nove kupce, Renault je cijelu priču o Twingu okrenuo naglavačke i time preuzeo veliki rizik. Uostalom, to je bilo i s njegovim prethodnicima, pogotovo prvoj generaciji koja je utrla put malim ali prostranim gradskim automobilima. Smještanje motora straga genijalna je zamisao, baš kakav je bio i izvorni Twingo.
Novi Renault Twingo
I dalje je malen izvana i velik iznutra, ali sada na izbor nudi i dva sustava povezivanja koji uz njegovu nenadmašnu upravljivost i okretnost olakšavaju vožnju u urbanim područjima. Krasi ga inovativna platforma koju dijeli s novim Smartom Forfour, a motor smješten straga donosi mnogobrojne prednosti, uključujući krug okretanja od samo 4,3 metra zbog čega se automobil može okrenuti gotovo u mjestu. Spomenimo i povišen vozačev položaj koji jamči preglednost na razini najboljih automobila u klasi. Istodobno, novi je Twingo 10 cm kraći od prethodnika, ali unutrašnjost je dulja čak 23 cm. Nevjerovatno koliko je veći osjećaj prostora u odnosu na dosadašnji model. Uređenje unutrašnjosti temelji se na kontrastu između bijele i crne boje. Okvir armaturne ploče, umetci na upravljaču, okviri ventilacijskih otvora i obloge vrata bijele su boje i u kontrastu s crnom bojom ostatka unutrašnjosti.
Twingo po prvi puta dolazi s peterim vratima (verzija s troja neće postojati) a zahvaljujući posve ravnoj podnici u potpunoj udobnosti može prevesti četvero putnika. Prtljažnik je obujma 219 litara, prag u ravnini prtljažnika na idealnoj je visini za utovar, a stražnja se klupa djeljiva u omjeru 50:50 lako preklapa kako bi dobili ravnu podnicu prtljažnika duljine 1,35 m. To je jedini mali gradski automobil u koji, zahvaljujući rekordnoj duljini utovarnog prostora od 2,31 metra (kad se obori naslon i suvozačkog sjedala), po duljini stanu polica za knjige, kontrabas ili košarkaš. Moramo spomenuti kako je ukupni volumen polica i pretinaca u kabini čak 52 litre.
Novi Renault Twingo
Novi Twingo jedini je gradski automobil koji na izbor nudi dva multimedijska sustava: pametno rješenje koje obuhvaća besplatan navigacijski sustav temeljen na sustavu R&GO povezan s vašim pametnim telefonom ili ugrađeni tablet R-Link Evolution najnovije generacije s dugim popisom aplikacija razvijenih za vozače. Tri su paketa opreme, Authentique, Expression i Dynamique uz bogati popis dodatne opreme.
Zahvaljujući širokoj paleti boja karoserije, naljepnicama i ukrasnim elementima unutrašnjosti, novi Twingo može se prilagoditi svačijem ukusu, od muževnog do ženstvenog, zen, sportskog pa čak i retro, s uzorcima nadahnutim Renaultom 5 (crte i pruge). Posebna pažnja posvećena je pasivnoj sigurnosti (ESP i četiri jatuka su serijski), zbog nje je čak žrtvovan prostor sprijeda gdje su umjesto barem malog prtljažnika, struktura za zaštitu od sudara i otvori za dolijevanje tekućina. Pristup posudi za pranje stakla je nespretan, zahtijeva skidanje prednjeg poklopca i vraćanje natrag poprilično složenom radnjom.
Kad je riječ o pogonu, na izbor nudi dva trocilindarska motora (atmosferski i turbo) koji ostvaruju snažne performanse, a istodobno su štedljivi. Uvodni motor je SCe 70 sa 70 KS, i posebno je prilagođen gradskoj vožnji zahvaljujući okretnom momentu od 91 Nm. Gotovo 90 % najvećeg okretnog momenta dostupno je od 1000 o/min dok je deklarirana potrošnja 4,2 litre.
Sa živahnim motorom Energy TCe 90 (90 KS i 135 Nm) straga, novi Twingo u elementu je i na duljim putovanjima otvorenom cestom. Deklarirana potrošnja je 4,3 litre.
Novi Renault Twingo
Konstrukcija novog Twinga jamči i uravnoteženu raspodjelu mase (45 posto na prednjoj osovini i 55 posto na stražnjoj, u usporedbi sa 70:30 u slučaju automobila s prednjim pogonom). Također, jamči precizno i sigurno upravljanje koje vožnju u urbanim područjima čini posebnim užitkom.
Proizvodi se u tvornici u Novom Mestu u Sloveniji (paralelno sa Smartom Forfour) u koju je mnogo uloženo kako bi mogla ispuniti standarde Renaulta i Daimlera u pogledu kvalitete. Već ranije proglašena je najboljom Renaultovom tvornicom. Cijene novog Twinga se kreću od 65.900 kn naviše.