S gotovo 30 posto registracija, segment B je drugi po količini prodanih vozila na europskom tržištu. Usprkos velikom izboru i raznim oblicima karoserija (poglavito SUV/CUV), kompakt i dalje u njemu zauzima najvažnije mjesto s 2 od 3 prodana automobila. Peugeot 208 i dalje ostaje važan igrač u sve konkurentnijem segmentu, a prva generacija modela 208 uskoro će dostići brojku od 1.000.000 prodanih primjeraka. Zajedno s gradskom crossover izvedbom 2008, ta će brojka potvrditi mjesto marke Peugeot među vodećim europskim proizvođačima segmenta B u 2014. godini.
Peugeot 208 od lansiranja se smatra gradskim kompaktom snažna karaktera i to se ne mijenja: oblik koji je istodobno šik i sportski, energična i suvremena linija i oblici ili pak pomno razrađen stil. Krajnji cilj dizajnera bio je naglasiti privlačnost modela tako što će postati još upečatljiviji i prodorniji. Novi prednji odbojnik ima oštrije, preciznije i snažnije linije. Proširena prednja maska i deblji kromirani rub sada su posve ugrađeni u odbojnik, kao da su oblikovani u jednom komadu. Na višim razinama opreme, kromirani otisnuti ukrasi nove maske Equalizer stvaraju jedinstven 3D efekt. Gledan sa strane, novi Peugeot 208 zadržao je suvremene i energične linije i oblike (skraćeni prevjesi, manja visina vozila) kao i razrađen stil (skladni bokovi, kromirani obrubi prozora itd.). Njegov profil krasi nova oprema od ukrasnih poklopaca kotača 15’’ Bore (na razini opreme Access) do naplataka veličine 17’’ Carbone (na razini opreme GTi), pri čemu svakako valja spomenuti nove naplatke veličine 16’’ Titane. Od sada su u ponudi različite vrste naplataka od legure veličine 16’’ i 17’’, a svaki se od ostalih razlikuje po boji, sjaju, novom načinu postupnog brušenja radi postizanja posebnog sjaja ili pak laserskog graviranja.
U unutrašnjosti novog 208 nalazimo i-Cockpit, inovativno vozačevo mjesto koje je 2012. Peugeot 208 uveo, a kasnije je preuzet i na modelima 2008 i 308. Peugeot i-Cockpit sastoji se od kompaktnog upravljača, instrumentne ploče u visini očiju i velikog dodirnog zaslona. Unutrašnjost novog modela ima novu ambijentalnu rasvjetu. Stropno LED svjetlo i plavi svjetlosni vodiči panoramskog krovnog otvora pridonose tom dojmu tehnološkog napretka, profinjenosti i opuštenosti.
Paleta boja i obrade boja (obična, metalizirana, perla boja) novog 208 obogaćena je novim nijansama. Raznolika i bogata paleta od 13 boja zapravo je odgovor na sve veći broj kupaca koji traže različitost i ekskluzivnost. U skladu s duhom svojeg doba povrh bogate game i brojne opreme, nudi i svježe i originalne mogućnosti personalizacije.
Paketi za vanjsku personalizaciju, među kojima je Menthol White i Lime Yellow, dostupni su kao tvornički ugrađena opcija od druge razine opreme Active.
Paketi se sastoje od: maske Equalizer s 3D efektom u boji paketa,sjajnog crnog okvira prednje maske, ukrasnih sjajnih crnih okvira svjetala za maglu s laserski graviranim rubom u boji paketa, natpisa Peugeot u boji paketa sprijeda i straga i kućišta retrovizora crne boje Perla Nera i bočnih žmigavaca u boji paketa.
U kombinaciji sa širokom paletom benzinskih i dizelskih motora najnovije generacije, koji su svi usklađeni s europskom normom Euro 6, 208 pri lansiranju je opremljen i novim automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).
Novi motori su ispod 95 g CO/km pa je tako obitelj 1.6L BlueHDi najučinkovitija paleta dizelskih motora na tržištu. Svi su opremljeni sustavom Stop and Start s poboljšanim pokretačem, osim osnovnog modela od 75 KS. Motor 1.6L BlueHDi sada je dostupan u tri razine snage. Motori 1.6L BlueHDi 75 S&S (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom) i 1.6L BlueHDi 100 S&S, opremljeni su ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, pri čemu standardni modeli (bez S&S snage 75 KS) postižu emisiju od 90 g odnosno 87 g CO/km, a modeli vrlo niske potrošnje ispuštaju samo 79 g CO/km uz potrošnju goriva od samo 3,0 litre na 100 km (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom). Motor 1.6L BlueHDi 120 S&S, opremljen ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, ispušta samo 94 g de CO/km.
Nakon lansiranja atmosferskih izvedbi 1.0L PureTech 68 i 1.2L PureTech 82, obitelj trocilindarskih benzinskih motora PureTech proširuje se izvedbom s turbopunjačem 1.2L PureTech 110 S&S. Opremljen visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem (200 bara), i visokoučinkovitim turbopunjačem nove generacije nudi užitak u vožnji već od najmanjeg broja okretaja. Opremljen ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, taj motor postiže iznimno male razine emisije CO od 103 g/km, a može se kombinirati i s novim automatskim mjenjačem EAT6.
U paleti benzinskih motora nude se sljedeće izvedbe: 1.0L PureTech 68KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km; 1.2L PureTech 82KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km; 1.2L PureTech 110KS S&S, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 103 g/km ; 1.2L PureTech 110KS S&S EAT6, automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 104 g/km; 1.6L THP 208KS S&S, ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 125 g/km.
Novi Peugeot 208 na hrvatsko tržište stiže 15. lipnja, s početnom cijenom od 82.979 kn. U ponudi će biti 3 razine opremljenosti, ovisno o izvedbama 3 i 5 vrata: Access, Active i Allure, sa 3 benzinska motora 1.0 PureTech 68, 1,2 PureTech 82 i 1,2 PureTech S&S 100 te sa 3 dizelska motora: 1,6 BlueHdi 75, 1,6 BlueHdi S&S 100 i 1,6 BlueHdi S&S 120. Vrhunac ponude čini model 208 GTi s motorom 1.6 THP 208 KS E6 S&S.