Cilj je 100 posto /

Toyota želi natrag svoje baterije

Image

S čak 91% svojih iskorištenih baterija uspješno prikupljenih kroz internu aktivnost preko vlastite prodajno-servisne mreže, Toyota Motor Europe (TME) sada širi program recikliranja baterija i na nezavisne ovlaštene centre za reciklažu i prikupljanje vozila na kraju životnog ciklusa

12.2.2015.
14:20
VOYO logo

Cilj je prikupiti apsolutno sve hibridne baterije (100%) Toyotinih i Lexusovih vozila na kraju životnog ciklusa ili u slučaju prometne nesreće i totalne štete, kako preko vlastite prodajno-servisne mreže, tako i preko novih partnera koji su ovlašteni centri za reciklažu i prikupljanje otpadnih vozila diljem Europe.

Hibridne baterije uglavnom “nadžive” sami životni vijek automobila. To znači da se prikupljaju tek nakon što automobil više nije u upotrebi ili u slučaju prometne nesreće kada popravak nije isplativ, odnosno ako je došlo do totalne štete. TME iza sebe ima godine iskustva u internom prikupljanju iskorištenih baterija preko svoje prodajno-servisne mreže Toyote i Lexusa, po principu zamjene stare baterije za novu. Samo time se čak 91% iskorištenih baterija vrati i uspješno reciklira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danas su iskorištene hibridne baterije uglavnom predodređene za recikliranje ali Toyota je otišala korak dalje i započela istraživanje o dodatnim mogućnostima tvorničke prerade i prenamjene iskorištenih NiMH baterija. Moguća rješenja predstavljaju korištenje upravo “starih” baterija kao pouzdan izvor energije.

Od 2000. godine, oko 850.000 primjeraka Toyotinih i Lexusovih hibrida prodano je u Europi. Stoga ne čudi što je kamen temeljac Toyotine eko-politike upravo održivo recikliranje visokovoltažnih pogonskih baterija, te njihova moguća prenamjena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo