Audi je u 2013. godini prodao oko 1.575.500 automobila u cijelom svijetu, odnosno 8,3 posto više nego u 2012. godini. Prodaja ovog proizvođača premium vozila tako je porasla za više od 100.000 vozila četvrtu godinu zaredom.
Glavni pokretači rasta prethodnih su godina bila Audijeva tri najveća izvozna tržišta na kojima je ostvaren dvoznamenkast rast: 21,2 posto u Kini, 13,5 posto u SAD-u i 14,9 posto u Velikoj Britaniji. U Europi i Kini, marka s četiri prstena ponovo je u 2013. godine bila predvodnik premium segmenta kao najprodavanija marka.
Audi je zaključio godinu s rastom od 18,4 posto, odnosno na oko 130.700 isporuka u prosincu, čime je povećana prodaja u svim regijama svijeta u odnosu na isti mjesec 2012. godine.
Audijev je rast u 2013. godini ubrzan uspjehom nove generacije modela A3. Ukupna prodaja cijele game ovog modela porasla je za 18,6 posto na oko 202.300 isporuka. Limuzina, najnoviji član A3 obitelji, krenula je u prodaju na prvim tržištima u rujnu.
Nova generacija modela A3 u Kini i SAD-u stiže na tržište u proljeće 2014. SUV modeli Q3, Q5 i Q7 također su zabilježili značajan rast broja isporuka protekle godine, s time da je Audi Q5 po prodajnim rezultatima ponovo uvjerljivo nadmašio konkurente u premium segmentu.
Ukupna prodaja Audijevih SUV vozila porasla je za 23,8 posto na oko 438.400 vozila isporučenih kupcima. Audi će narednih godina dodatno proširiti ponudu Q modela.