Početna cijena u Hrvatskoj je 113.373 kuna, a prodaja kreće 27. lipnja. S ovim modelom Peugeot nastavlja svoju proizvodnu ofenzivu i kapitalizira uspjeh modela 3008 predstavljanjem novog, urbanog i inovativnog crossovera.
Ovaj vrlo skladno dizajnirani automobil kombinira jedinstvenu i uzbudljivu vožnju, robusnost SUV-a s praktičnošću prostora, uz udobnost i modularnost, kako bi putnici mogli uživati u svakom trenutku. Ima vrlo elegantne i sofisticirane bočne linije, čime pokazuje jasne sportske kvalitete. Velike uglađene površine, uključujući i panoramski krov, garantiraju prostranu unutrašnjost. Stražnji dio vozila elegantno kombinira snagu s dinamikom.
Prtljažni prostor, s niskim pragom za utovar, završava dinamično oblikovanim krovom, inspiriranim krovom modela RCZ. Širok prtljažnik uokviren je stražnjim svjetlima učvršćenim na karoseriji. Na krovnom dijelu putničkog prostora nalaze se tri LED svijetla u obliku pandži.
Elegantan krov važna je značajka vozila. Krovna linija nastaje iznad stražnjih sjedala i djeluje poput ekskluzivnog ukrasa urezanog u metal.
Unutrašnjost je vrlo intuitivna a osnova je bila armatura s vrlo uspješnog modela 208. Regulator kontrole proklizavanja i poluga parkirne kočnice, inspirirana upravljačkom polugom u zrakoplovima, smješteni su u novoj Brundy ekskluzivnoj konzoli zemljanih tonova. Vozač je okružen elegantnim ambijentom markantnih boja dok satenski kromirani dijelovi uljepšavaju prostor: ventilacijski otvori, poluga parkirne kočnice, ukrasni krak upravljača, ručica mjenjača, detalji zaslona osjetljivog na dodir.
Ploča s instrumentima na nekim verzijama okružena je plavim LED pozadinskim osvjetljenjem, dok je na drugim verzijama obrub ploče kromiran, i idealno je smještena u razini vozačevog pogleda.
Krov u putničkom prostoru ukrašen je motivima vrlo preciznog dizajna dobivenog laserskim graviranjem. Noću, Peugeot LED traka s diodama emitira nježno bijelu svjetlost. Tri su paketa opreme, Access, Active i Allure a već bazni nudi sve što se danas traži, od sigurnosti do komfora. Prtljažnik je izdašan, osnovnog obujma od 422 litre, a preklapanjem stražnjih sjedala što raste na čak 1400 litara.
Osnova motorizacije je 1.2-litreni VTi benzinski motor sa 82 KS koji je prilično živahan, kao i 1.4-litreni HDi agregat sa 68 KSkojeg krasi vrlo skromna potrošnja. Osim ovih motora, za početak će u ponudi biti još i 1.6-litreni e-HDi agregat snage 92 KS sa sustavom Strat&Stop. Naknadno na tržište stižu 1.2-litreni e-VTi snage 82 KS, te 1.2-litreni e-THP snage 110, odnosno 130 KS, te 1.6-litreni e-HDi sa 92 KS koji će biti opremljeni Start&Stop sustavom. Najniža emisija CO2 kod benzinaca bit će 99 g/km, a kod dizelaša 98 g/km. Sustav Grip Control, kojeg je patentirala grupacija PSA Peugeot Citroën, optimizira trakciju u uvjetima slabog prianjanja. Savršeno se nadopunjuje odignutošću od tla od 16 cm, te Mud&Snow gumama.
Povišeni kompaktni model s logom lava koncipiran je kao internacionalni, odnosno globalni automobil koji će se proizvoditi na tri kontinenta. Njegova proizvodnja je već započela u tvornici Mulhause (Francuska), a nakon toga će se od 2014. proizvoditi u kineskom Wuhanu i od 2015. u brazilskom Porto Realu. Cijene benzinskih izvedbi se kreću od 113.373 kn naviše dok dizeli stoje od 120.271 kunu naviše.