Ovaj rezultat ostvaren je na stazi u Almeriji (Španjolska) pod nadzorom francuske organizacije UTAC (Union Technique de l'Automobile, du motocycle et du Cycle). Novi Peugeot 308 iz serijske proizvodnje, pokretan novim 3-cilindarskim turbo benzinskim PureTech motorom i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, vozio je više od 32 sata i potrošio 51,4 litre.
Taj rezultat realiziran je sa serijskim modelom 308 1,2 l e-THP 130, čime je on postao referenca u segmentu benzinskih limuzina. Turbo motor kompaktan je i učinkovit, efikasan i tehnološki moderan. Ima vrlo efikasan turbo nove generacije (240 000 o/min) i direktno ubrizgavanje pod visokim tlakom (200 bara). U najkompaktnijem i najlaganijem automobilu u segmentu, iznimna dinamičnost ovog motora može u potpunosti doći do izražaja.
Novi Peugeot 308 već je postao referenca u svom segmentu s verzijom BlueHDi 120 ks, koja ima prosječnu potrošnju od 3,1 l/100 km i emisiju CO od 82 g/km. S motorom 1,2 e-THP 130 prosječna potrošnja iznosi 4,6 l/100 km, a emisija 107 g CO/km.