Življi i štedljiviji /

Novi motor za Juke

Image
Foto: nissan

Više okretnog momenta, manja potrošnja goriva, manje emisija, smanjena buka i sustav Stop/Start – to su samo neke prednosti najnovijeg motora 1.5 dCi koji se odsada ugrađuje u Nissan Juke.

19.6.2013.
12:45
nissan
VOYO logo

Od 330 000 Jukeovih modela prodanih u Europi od lansiranja potkraj 2010., više od 132 000 primjeraka, četrdesetak posto, pogoni 1.5 dCi. Dolazak novog motora, stoga, teško da može biti važniji.

S novom inačicom nagrađivanoga dizelskog pogonskog stroja s izravnim ubrizgavanjem, razvijenog u Renaultu, Nissanovu partneru u Alijansi, Juke je učinkovitiji, uglađeniji i još zabavniji za vožnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Okretni moment motora je povećan za 20 Nm, na 260 Nm. Osamdeset posto dostupno je već od 1500 okr/min pa je automobil žustriji. A s obzirom na to da ispušta samo 109 g/km CO i u mješovitom ciklusu troši 4,2 l/100 km, motor nove generacije najučinkovitija je jedinica u Jukeovoj ponudi.

Snaga motora od 110 KS (81 kW) nije se mijenjala, kao ni performanse (najveća brzina je 175 km/h, a iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 11,2 s). Motor odsada ima i Nissanov automatski sustav Start/Stop s iznimno učinkovitom tehnologijom upravljanja pa se motor ponovno pokrene za samo 0,5 s nakon pritiska papučice spojke. Opću uglađenost motora dodatno je povećalo smanjenje buke izgaranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promjene su doživjeli i prijenosni omjeri a ovaj motor nove generacije bit će dostupan sa svim paketima opreme, kao i u posebnoj inačici n-tec, opremljenoj novim tehnologijama poput najnovijega komunikacijskog sustava Nissan Connect.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo