Lansiranjem novog BMW M3 Sedana i BMW M4 Coupea BMW M otkriva novu dimenziju sportskog automobila najviših performansi i unosi BMW M filozofiju u petu generaciju modela M3. U svijetu je proizvedno više od 40.000 primjeraka četvrte generacije BMW-a M3 Coupe, a sada se BMW M4 Coupe sprema nastaviti ovu uspješnu priču . Na njemu se bazira nova generacija M modela, a po prvi puta će biti predstavljen istovremeno kad i model s četvora vrata. On će nositi legendarnu oznaku M3.
"Četiri dosadašnje generacije BMW M3 predstavljaju kombinciju
sportskih gena i svakodnevne upotrebljvosti prožete
emocionalnošću i snažnim karakterom", objašnjava dr. Friedrich
Nitschke, predsjednik tvrtke BMW M. "BMW M3 Sedan i BMW M4 Coupe
predstavljaju trajnu predanost toj filozofiji. Motor je srce
svakog M modela, a novi šestcilindarski motori s turbo punjačem
koji se nalaze u ova dva modela kombiniraju ono najbolje iz
svijeta atmosferskih i turbonabijenih motora.“
Koncept laganog dizajna omogućuje uštedu na ukupnoj masi
automobila zbog čega je novi M4 za oko 80 kilograma lakši od
prijašnjeg modela M3. Novi BMW M3 i BMW M4 donose tehnologiju
sportskih motora s trkaće staze na cestu, a tisuće odvoženih
krugova na, po mnogima najuzbudljivijoj trkaćoj stazi na svijetu,
Nürburgring Nordschleife omogućili su tu tranziciju."
Razvijen upravo za ove modele, šestcilindarski redni motor s M TwinPower Turbo tehnologijom, razvija maksimalno 431 KS. Najveći okretni moment od 550 Nm nadmašuje odlazeći BMW M3 za otprilike 40 posto. Velika je prednost da, unatoč snazi, motor ima manju potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova za oko 25 posto. Oba modela ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu (s opcijskim sedam-stupanjskim M Double Clutch mjenjačem).
Kako bi se dinamičke karakteristike dovele do maksimuma te osigurala vrhunska učinkovitost, napravljena je ušteda na masi od oko 80 kilograma u odnosu na podjednako opremljen model ih prethodne generacije. Primjerice, BMW M4 Coupe teži 1497 kilograma zahvaljujući dosljednoj primjeni inteligentnih dizajnerskih rješenja. To uključuje povećano korištenje laganih materijala kao što su plastika ojačana ugljičnim vlaknima ( CFRP ) i aluminij za niz komponenti podvozja i karoserije. Također, oba modela imaju krov od ugljičnih vlakana.
Jedan od primarnih ciljeva u razvoju BMW M3 Sedan i BMW M4 Coupe
bio je osigurati da nova generacija bude još upotrebljivija na
trkaćoj stazi. Iz tog razloga modeli imaju posebno konstruiran
rashladni sustav, koji u svakom trenutku osigurava optimalnu
temperaturu motora, turbopunjača i mjenjača. Da bi
naglasili trkaći karakter ta dva modela, inženjeri su tijekom
razvojne faze modela blisko surađivali s profesionalnim vozačima
BMW Motorsport-a. Primjerice, DTM vozači Bruno Spengler i Timo
Glock sudjelovali su u opsežnom testiranju i vožnjama obavljenima
na stazi Nürburgring Nordschleife.