Nevjerojatan kiks: Nacisticki skandal u Njemackoj pred SP

Proctor&Gamble dozivjeli su veliki udarac u kampanji pred pocetak Svjetskog nogometnog prvenstva. Proizvodac deterdzenta Ariel morao je povuci s polica cijelu novu kolekciju proizvoda...

13.5.2014.
14:07
VOYO logo

Naime, Ariel u novom posebnom pakiranju je predviden za 88 pranja, pa su tako prigodno na kutiju deterdzenta napisali i broj 88, kao da simbolizira broj dresa.

No, bas i nisu razmisljali jer 88 je broj koji medu neo-nacistima simbolizira osmi broj abecede, odnosno dva HH, a taj HH im je pozdrav 'Heil Hitler'. Da stvar bude gora, rijec Ariel ima samo jedno slovo razlike od rijeci Arier koja u njemackom jeziku simbolizira 'arijsku rasu'. I za kraj, na kutiji deterdzenta pise kako on poboljsava 'novu koncentraciju' snage pranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stvarno previse slucajnosti, a Proctor&Gamble se ekspresno ispricao u izjavi.

"P&G je obvezan vrijednostima poput tolerancije, respekta, razlicitosti i humanosti. Zalimo jer su ljudi nasu kampanju vidjeli u pogresnom kontekstu i rezolutno obijamo bilo kakvu povezanost s desnicarskim pokretom."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo